فدراسیون چوگان ایران به یک زن سپرده شد

«گلنار وکیل گیلانی» روز دوشنبه با کسب 13 رای از مجموع 15 رای اعضای مجمع فدراسیون چوگان، برای مدت چهارساله رئیس این فدراسیون شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از روز نو، «گیلانی» سومین بانویی است که از میان 51 فدراسیون ورزشی موفق شده است به ریاست یک فدراسیون برسد.

فدراسیون چوگان ایران به یک زن سپرده شد
پیش از این فریبا محمدی، فاطمه هاشمی به ریاست فدراسیون های اسکیت و بیماری های خاص منصوب شده بود.
مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، «رضا حسنی خو» مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، «رباب شهریان» نایب رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای مجمع در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
پیشتر قرار بود این مجمع، 26 اسفند ماه 94 برگزار شود که به درخواست برخی از اعضای مجمع عمومی فدراسیون چوگان به دلیل تقارن با روزهای پایانی سال لغو شد.
محمد شروین اسبقیان نمینی، فریدون پاک چهر، میعاد صادقی، غزاله امیر ابراهیمی، گلنار وکیل گیلانی، احمد ضیایی، محمدرضا شاپوری و نوذر مظفری نژاد هشت نامزد تایید صلاحیت شده برای احراز ریاست این فدراسیون بودند که اسبقیان نمینی، پاک چهر غایب بودند و غزاله امیر ابراهیمی و محمدرضا شاپوری به نفع گلنار وکیلی گیلانی و نوذر مظفری نژاد به نفع میعاد صادقی انصراف دادند.
همچنین احمد ضیایی نیز انصراف خود را به صورت کتبی به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود.رقابت مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در نهایت بین میعاد صادقی و گلنار وکیلی گیلانی برگزار شد که وکیلی گلناری با 13 رای رئیس فدراسیون شد و صادقی نیز فقط دو رای بدست آورد.
گلناز وکیل گیلانی جوانترین نامزد رئیس این فدراسیون دارای مدرک دکتری دامپزشکی است.«حمزه ایلخانی زاده» پیش از این رئیس فدراسیون چوگان بود.

/انتهای متن/

درج نظر