افتتاح کلینیک حقوقی زنان و خانواده به زودی در منطقه جوادیه

مهرشاد شبابی در جلسه هماهنگی مراسم افتتاحیه شعب کلینیک حقوقی زنان و خانواده با اشاره به افتتاح مجموعه کلینیک حقوقی زنان و خانواده در منطقه جوادیه، گفت:نا آگاهی نسبت به حقوق و تکالیفی که تک تک اعضای خانواده دارند و مسایلی از این قبیل ما را بر آن داشت که خدمات مشاوره ای حقوقی را برای افراد جامعه به صورت غیرحضوری و رایگان و یا حضوری با حداقل تعرفه در اختیار قرار دهیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از افکارنیوز، مهرشاد شبابی اظهار داشت: هدف نهایی ما آن است که به واسطه این اطلاعات و راهنمایی های به هنگام، بتوانیم کاهش بار حقوقی در دعاوی خانوادگی را داشته باشیم و در نهایت موجب استحکام و تقویت بنیه خانواده و ارتقاء حقوق شهروندی شویم.
شبابی افزود: کلینیک حقوقی کرسی حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی یک نهاد مردمی دانشگاهی است که برای ارتقاء حقوق بشر، بسط و توسعه عدالت و به خصوص عدالت فراگیر و همه گیر برای اقشار آسیب پذیر و به خصوص خانواده ها و زنان جامعه تاسیس شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تشکیل کلینیک های حقوقی خانواده در سرتاسر کشور، کلینیک های حقوقی کرسی حقوق بشر دانشگاه شهید بهشتی مبادرت به ایجاد شعب مختلف با توجه به نیاز منطقه ای کرده است که پس از افتتاح و فعالیت شعبه اسلامشهر، روز یکشنبه چهارم مهرماه شعبه جوادیه را افتتاح می کند که البته بزودی گشایش شعب استانی هم محقق می شود.
وی همچنین به فراهم کردن هر چه بیشتر امکان ارتباط با مجموعه کلینیک های حقوقی زنان و خانواده برای شهروندان به آدرس سایت کلینیک www.lcff.ir وwww.chrpd.ir و شماره های تماس 22431571-3 شعبه مرکزی مستقر در دانشگاه شهید بهشتی و 56115205 شعبه اسلامشهر اشاره کرد.

 

درج نظر