عقد زوج جوان در مزار شهدای گمنام تربت جام

یک زوج جوان تربت جام مراسم ازدواج و بهار زندگی مشترک خود را در مزار شهدای گمنام این شهرستان آغاز کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، سینا بقایی به همراه همسر خود روز گذشته مراسم ازدواج و بهار زندگی مشترک خود را در مزار شهدای گمنام این شهرستان آغاز کرد.

عقد زوج جوان در مزار شهدای گمنام تربت جام
وی  با بیان اینکه مراسم عقد خود را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جوار مزار شهدای گمنام برگزار کردیم، تصریح کرد: این اولین مراسم ازدواج  در مزار شهدای گمنام تربت جام است و امیدواریم این روند تکرار شود.
وی ادامه داد: شهدا برکت زندگی ما هستند و بهترین فضا برای اجرای مراسم به سبک زندگی اسلامی و ایرانی، گلزار شهدا می باشد.
بقایی با بیان اینکه ازدواج اهمیت و ضرورت دارد، افزود: جوانان در امر ازدواج نباید موضوعات اقتصادی مبنای کارشان باشد و ازدواج خود را به تاخیر بیندازند، جوانان می توانند با توکل به خداوند و برکت شهدا با ازدواج آسان، زندگی مشترک را شروع کنند.
وی گفت: در خراسان رضوی و بخصوص شهر مشهد سنت مقدس ازدواج در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام رضا علیه السلام برگزار می شود و شهرستان هایی که امکان مذهبی و امام زاده ندارند می توانند با حضور در مزار شهدا اقدام به این امر مهم کنند.
بقایی تصریح کرد: با موافقت خانواده همسرم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج ازدواج آسان برای دیگر جوانان اقدام به این تصمیم گرفتیم.
وی هدف خود را از برگزاری مراسم در جوار شهدا بیان داشت: شهدا با نثار خون خود در حفظ و حراست از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و ما برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و تشکر از زحمات آنان مراسم عقد را در این مکان مقدس برگزار کردیم.
گفتنی است این مراسم با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام برگزار شد.

/انتهای متن/

درج نظر