عبدالله خمس فرزندانم بود

مادر شهید باقری می‌گفت: عبدالله خیلی علاقه‌مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

0

به گزارش به دخت به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید مهدی موسوی از محافظان دکتر محمود احمدی نژاد ریئس جمهوری سابق کشورمان و از همکاران شهید عبدالله باقری در دولت نهم و دهم به بیان خاطره از این شهید عزیز پرداخت و گفت:

وقتی خبر شهادت را شنیدم به منزل شهید رفتم که همزمان دکتر احمدی نژاد و سردار گرجی‌زاده فرمانده سپاه امنیت هم تشریف داشتند. مادر شهید می گفت عبدالله خیلی علاقه مند بود به سوریه برود و حقیقتا من راضی نبودم و می‏‌گفتم دو تا دختر کوچک داری و باید این‏ها را سر و سامان بدهی.

اما عبدالله خیلی مصر بود که برود، یک روز آمد و گفت مادر جان شما پنج پسر داری  بالاخره باید زکات و خمس این بچه ها را بدهی. سوال من از شما این است که فردای محشر اگر حضرت زهرا (س) از شما بپرسد شما که چند پسر داشتی چرا یکی را برای دفاع از حرم دخترم نفرستادی چه جوابی داری؟ با همین جملات و حرف‏ها دل من را به دست آورد و رضایتم را جلب کرد.

همسر شهید باقری می‏‌گفت همسرم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) خیلی مشتاق بود و اصلا نمی‏‌شد جلویش را بگیریم. شوق عجیبی داشت تا در کنار خادمان و مدافعان حرم خدمت کند.

من با شهید باقری از ابتدای تاسیس یگان رهایی گروگان همکار شدیم و سپس در ریاست جمهوری به همکاری خود ادامه دادیم، همانطور که می‏‌دانید کار حفاظت پر مشغله و دارای حساسیت‏های خاصی است، شهید باقری در بین کار به محض اینکه اذان می‏‌گفت، شهید باقری حتما نمازش را اول وقت به جا می آورد و در طی 10 سالی که با او همکار بودم، بارها توجه و پافشاری او برای نماز اول وقت را دیدم.

شهید باقری جوان پر نشاط، فعال، اهل بگو و بخند بود و محافظان قدیمی به خاطر همین نشاط و برخورد نیکویش خیلی دوستش داشتند، توانایی جسمی، قد رشید، و خیلی قدرتمند بود و از بارزترین ویژگی‏هایش فیزیک خاصش بود و همیشه در سفرها و برنامه هایی ریئس جمهور این ویژگی شهید باقری مورد توجه عکاسان و رسانه قرار می‏گرفت.

/انتهای متن/

درج نظر