صعود بانوان فوتساليست ايران به فينال قهرماني آسيا

0

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا، تيم ملي فوتسال بانوان ايران با برتري برابر تايلند به فينال مسابقات قهرماني آسيا صعود کرد.
در اولين بازي مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتسال قهرماني زنان آسيا تيم ملي ايران از ساعت 12 به وقت تهران رودرروي تيم قدرتمند تايلند قرار گرفت و با يک گل حريف خود را از پيش‌رو برداشت و راهي فينال شد.

تيم ايران با ترکيب فرزانه توسلي،‌ فرشته کريمي، سپيده زرين راد ، فهيمه زارعي و فاطمه اعتدادي و تايلند نيز با پينيپا کامولپات،‌ هاتايچانک تاپاکن،‌ سيرانيا اسريمان، پراپاسپورن اسريروج و ساسيچا فوتيوونگ بازي را آغاز کردند.

تايلند بازي را بهتر آغاز کرد و همان ابتداي بازي يک موقعيت خوب گلزني داشتند که دروازه بان ايران توپ را دفع کرد. بعد از گذشت دقايقي، بازي متعادل‌تر شد و تيم ايران نيز موفق شد موقعيت ايجاد کند که توب با برخورد به دروازه‌بان و تير دروازه تايلند راهي کرنر شد.

فرشته کريمي بازيکن ايران چند موقعيت خوب گلزني را از دست داد و با درخشش دروازه بان ايران نيمه اول بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

نيمه دوم بازي را هم تايلند خوب شروع کرد اما بانوان فوتساليست ايران بازي را دراختيار گرفتند و چند موقعيت گلزني ايجاد کردند و حتي يک تک به تک را هم از دست دادند اما در دقيقه 32 زهره ميثمي موفق شد براي ايران گلزني کند. فشار زياد تايلندي ها در دقايق آخر بازي به نتيجه نرسيد تا ايران با همين يک گل راهي ديدار پاياني شود.

مسئولين برگزار کننده مسابقات قهرماني فوتسال بانوان آسيا، فرزانه توسلي را به عنوان بهترين بازيکن زمين مسابقه معرفي کردند.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي از دقايقي ديگر تيم هاي ژاپن و مالزي ميزبان به مصاف هم مي‌روند تا حريف ايران در فينال مشخص شود.

فينال اين مسابقات شنبه ساعت 14:30 به وقت ايران برگزار مي‌شود. تيم ملي ايران با سه پيروزي برابر تيم هاي هنگ کنگ ، مالزي و ازبکستان به عنوان صدرنشين راهي نيمه نهايي شد.

اولين دوره مسابقات قهرماني فوتسال زنان آسيا از 30 شهريور در مالزي آغاز شده است.

علي کفاشيان، الهه عرب عامري، مسئولان سفارت ايران در مالزي و رئيس کميته فوتسال تايلند اين ديدار را از نزديک تماشا کردند.

/انتهای متن/

درج نظر