سرمربی تیم ملی والیبال زنان امروز معرفی می شود

سرپرست جدید نایب رئیسی زنان فدراسیون والیبال،گفت: با توجه به فرصت کمی که برای آماده سازی تیم ملی والیبال زنان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا داریم، تا بعد از ظهر امروز تکلیف سرمربی مشخص می شود.

0
به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، «فریبا صادقی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: امروز ساعت 14 جلسه ای با «محمدرضا داورزنی» سرپرست فدراسیون والیبال داریم تا پس از تائید وی و کمیته فنی فدراسیون، سرمربی تیم ملی والیبال زنان معرفی شود.

وی افزود: 30 والیبالیست زن از سراسر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شده اند تا از فردا (یکشنبه) تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند.
صادقی درخصوص جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال زنان،گفت: هر چند مذاکراتی با گزینه های خارجی خارجی داشتیم اما قرار نیست امسال برای تیم ملی مربی خارجی جذب شود زیرا فرصت کمی برای آمادگی تیم ملی وجود دارد به همین خاطر جذب مربی خارجی برای سال آینده در دستور کار خواهد بود.
نایب رئیس زنان فدراسیون والیبال درخصوص محرومیت سه والیبالیست تیم زیر 23 ایران نیز گفت: محرومیت دو بازیکن به دلیل درگیری لفظی و بی توجهی به دستور کادر فنی بود که این موضوع از سوی کادر فنی به کمیته انضباطی گزارش شد.
صادقی درخصوص محرومیت «نگین شیرتری» لیبروی تیم والیبال زیر 23 سال نیز اظهار داشت: وی در یکی از دیدارهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا خودش را به تمارض زده بود اما دو ساعت بعد از بازی اعلام کرد که مشکل خاصی ندارد.
وی تصریح کرد: کمیته انضباطی با این هدف این سه بازیکن را مورد مواخذه قرار داده و محروم کرد تا بدانند همواره باید تابع دستور کادر فنی و در اختیار تیم ملی باشند و ارزش لباسی را که به تن دارند،بدانند.
دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار شد.
تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران در این دوره از رقابت ها با هدایت سیما صدیقی حضور یافت و در نهایت موفق به کسب رتبه هشتم این رقابت ها شد.
عملکرد فنی سه بازیکن تیم ایران و ایجاد حاشیه های نامناسب برای تیم دلیل تشکیل نشست فوق العاده کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بود و در نهایت آرای زیر برای این بازیکنان صادر شد:
1- شقایق شفیع از خردادماه سال 96 به مدت سه سال محروم از کلیه فعالیت های رشته ورزشی والیبال.
2- نگین شیرتری از خردادماه سال 96 به مدت دو سال محروم از کلیه فعالیت های رشته ورزشی والیبال.
3- منا رمضانی از خردادماه سال 96 به مدت یک سال محروم از کلیه فعالیت های رشته ورزشی والیبال.

/انتهای متن/

درج نظر