زورگیر شیطان صفت دستگیر شد+عکس

زورگیر شیطان صفت که با یک دستگاه خودروی پژو 206 سفید رنگ از زنان جوان زورگیری می‌کرد توسط مأموران پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، در 18 شهریور سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو 206 سفید رنگ به نام ناصر مرادی، مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش با فردی بنام ناصر مرادی آشنا شدم که از من درخواست ازدواج کرده بود؛ در 18 شهریور، ناصر با یک دستگاه خودرو 206 به محل ملاقات آمد و به بهانه صحبت در خصوص شرایط ازدواج از من درخواست کرد تا سوار ماشین شوم که البته من سوار ماشین نشدم؛ ناگهان ناصر به سمت من حمله ور شد و مرا به زور سوار ماشین کرد و با تهدید و زور النگوهایم را از دستم در آورد و به سرعت از محل دور شد.

با توجه به شیوه و شگرد این سرقت، کارآگاهان با بررسی سوابق سرقت های به عنف از زنان با خودرو 206 سفید موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند که همگی آنها توسط راننده یک دستگاه خودرو 206 سفید مورد زورگیری قرار گرفته و برابر اظهارات تعدادی از آنها، راننده 206 قصد آزار و اذیت آنها را نیز داشته است.

یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود دو هفته پیش با جوانی آشنا شدم که خودش را ناصر مرادی معرفی می کرد که پس از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد؛ بعد از چند جلسه آشنایی اولیه، این شخص مرا با اغفال سوار ماشین کرد و به جای خلوتی برد؛ در آنجا با تهدید و به زور النگوهایم را که ارزش تقریبی دو میلیون تومان داشت را سرقت کرد.

شاکی دیگری عنوان داشت: در ساعت 12 مورخه 22 شهریور از محل کارم در اسلامشهر خارج شده و برای رفتن به سمت خانه سوار یک دستگاه خودرو سواری 206 سفید رنگ شدم. در ابتدای جاده احمـد آباد، ناگهان راننده 206 تغییر مسیر داد و به سمت یک جاده خاکی حرکت کرد که با اعتراض من مواجه شد؛ ناگهان راننده 206 به سمت من حمله ور شد و با تهدید چاقو و با مشت و لگد به جان من افتاد.

این شخص ابتدا اقدام به سرقت مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد و چند تکه طلای همراهم کرد اما در ادامه متوجه شدم که قصد دارد تا با وجود سرقت تمامی اموالم، مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که این بار در برابرش مقاومت کرده و حتی با او درگیر شدم؛ به همین علت مرا به باد کتک گرفت و در پایان مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرد و به سرعت از محل متواری شد.

با توجه به اظهارات شکات و شناسایی شماره پلاک خودرو 206 به شماره انتظامی ایران 88 / *** ب 13 ، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم به نام «مهدی . ج» (30 ساله)، متأهل و دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شدند.

بررسی سوابق مهدی . ج نشان داد که وی از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ایراد ضرب و جرح عمدی، شرکت در نزاع دسته جمعی، سرقت، غصب عناوین، اخاذی با چاقو و … بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

سرانجام با انجام اقدامات پلیسی، محل تردد متهم در منطقه یافت آباد – میدان الغدیر شناسایی شد و متهم در 9 مهرماه در حین تردد با خودرو 206 سفید رنگ، توسط کارآگاهان پایگاه پنجم مورد شناسایی قرار گرفت؛ متهم که متوجه حضور کارآگاهان در محل شده بود، قصد داشت تا با رها کردن خودرو و درگیری با مأموران از محل متواری شود که با واکنش سریع کارآگاهان دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از دستگیری و مواجهه حضوری با شکات صراحتا به زورگیری، سرقت اموال و … اعتراف کرد.

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به اعترافات صریح متهم و شناسایی تعدادی از شکات، سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر