زنان سکانداران اصلی فرهنگ در جامعه به شمار می روند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: زنان امروز ایران زمین باید به عنوان سکانداران اصلی صعود و سقوط فرهنگ درجامعه و خانواده به قابلیتهای انسانی خود توجه داشته باشند.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، مریم جمشیدی در حاشیه راهپیمایی روز قدس  با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: این حرکت‌های انسانی که از همدردی با همنوعانمان در بخشی از نقطه اشغال‌شده دنیا صورت می‌گیرد تلنگری برای کاهش هجوم به همه مردمی که سالهاست در معرض حملات ناجوانمردانه قرار دارند، است.

وی یادآور شد: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس به نوعی اعلام مواضع برای دفاع از مردم فلسطین و به طور کلی دفاع از مفهوم ارزشمند خیر در برابر شر و قائل شدن به حقوق واقعی انسانهاست.

وی با اشاره به مشارکت پرشور بانوان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: باعث افتخار است که حضور زنان چون همیشه گسترده و پررنگ بوده است و این نشان از ارتقا شعور سیاسی بانوان ایرانی دارد.

به گفته جمشیدی، هر گامی که منجر به افزایش سطح فرهنگ و آگاهی زنان نسبت به خود و شرایط جامعه می‌شود را به‌خوبی مدنظر داشته باشند چراکه توسعه پایدار جز از راه آگاهی حقیقی نمی‌گذرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران یادآور شد: با توجه به نگاه ویژه و ارزشمند دولت تدبیر و امید نسبت به حوزه زنان و خانواده و اقدامات راهبردی برای کاهش آسیب‌های مختلفی که طی سالها بدان‌ها کمتر پرداخته‌شده است مثل اعتیاد، طلاق، مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌پذیر با درک و حمایت از همه این سیاست‌های زیرساختی، می‌توان امیدوار بود که آمار موارد یادشده طی زمان کاهش یابد تا به‌سوی جامعه‌ای آبادتر و شادتر پیش برویم.

/انتهای متن/

درج نظر