زنان سرپرست خانوار پلاسکو زیر پوشش شهرداری

رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: پس از حادثه پلاسکو تعدادی از زنان سرپرست خانوار به شهرداری مراجعه کردند و تمامی آنان تحت پوشش قرار گرفتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از شهر فردا، فهیمه فیروزفر با اعلام این خبر افزود: پس از حادثه پلاسکو ستاد زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران اعلام کرد که به تمامی زنانی که در این حادثه سرپرست خانوار شده اند را تحت پوشش قرار می دهیم و به قول خودمان هم عمل کردیم.

وی افزود: بیش از 10 زن به ما مراجعه کردند و ما نیز بدون توجه به شرایط آنان و فقط با در نظر داشتن اینکه در اثر حادثه پلاسکو نیازمند شده اند به آنان خدمات رسانی کردیم.

رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار تهران همچنین با اعلام راه اندازی یک کانال تلگرامی برای زنان سرپرست خانوار تهران تصریح کرد: هدف ما کاهش وابستگی این زنان به شهرداری است و به همین علت این کانال را راه اندازی کردیم تا آنان خودشان با یکدیگر در ارتباط بوده و از تجارب هم استفاده کنند.

فیروزفر گفت: بعد از راه اندازی این کانال باشگاه توانیار نیز به آن متصل خواهد شد که بتواند موضوعات زنان سرپرست خانوار را مدیریت کند. یعنی موضوعات زنان خانوار را در این کانال قرار داده و تولید محتوا داشته باشند.

وی در خصوص عضوگیری این کانال گفت: از آنجا که اکنون در حال تشکیل هسته مرکزی این گروه هستیم عضوگیری زیادی نداریم و باید ببینیم چه کسانی می توانند تولید محتوا کنند. سعی ما این است که تعداد این کانال را با مصاحبه افزایش دهیم زیرا کیفیت آن مهمتر از کمیت است و مهم این است که بتوانیم محصولات این زنان را نیز به فروش برسانیم.

به گفته رئیس ستاد زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران نام این کانال “هسته مرکزی توانیار” است.

/انتهای متن/

درج نظر