رونمایی از آهنگ جدید حامد زمانی در کنگره ملی شهیده شاخص سال در اصفهان

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: آهنگ جدید حامد زمانی 25 آبان‌ماه جاری در کنگره ملی شهیده واعظی رونمایی می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،عذرا حسینی  در اصفهان با بیان اینکه کنگره ملی شهیده طیبه واعظی 25 آبان‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود اضافه کرد: سخنران این کنگره سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این مراسم از آهنگ جدید حامد زمانی که محتوای آن برگرفته از پیام رهبر انقلاب به کنگره 7 هزار شهیده زن است، رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از آهنگ جدید حامد زمانی در کنگره ملی شهیده شاخص سال در اصفهان

وی افزود: رونمایی از دو جلد کتاب پیرامون زندگی شهیده واعظی از دیگر برنامه‌های کنگره ملی شهیده طیبه واعظی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به جزئیات دو کتاب نوشته شده ادامه داد: کتاب «وقتی عشق می‌بارد» را لیلا علوی در تیراژ 10 هزار نسخه از لحظه دستگیری تا شهادت شهیده واعظی در قالب داستان‌های کوتاه برای نوجوان کتابت کرده است و زهرا ترکان خاطرات زندگی کوتاه این شهیده را به رشته تحریر درآورده است.

حسینی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه با عنوان نقش زنان شهیده در تمدن‌سازی اسلامی و همایش چند هزار نفری دختران 20 ساله در سالن ورزشی پیروزی از دیگر برنامه‌های جانبی کنگره ملی شهیده واعظی است.

به گزارش فارس، شهیده طیبه واعظی، شهید شاخص امسال و از مبارزین انقلابی گروه مهدوی در سن 20 سالگی به همراه همسر و برادر خود به دست رژیم طاغوت زندانی و یک سال پیش از انقلاب در زیر شکنجه سفاکان ساواک به شهادت رسیدند.

این شهیده در مورد حجاب جمله ماندگاری دارد که در حین دستگیری توسط ساواک گفت: «مرا بکشید ولی حجابم را بر ندارید».

/انتهای متن/

درج نظر