روزهای سخت سه دختر جوان تهرانی

0

سه دختر جوان بدون سرپرست روزهای سختی را در پایتخت می گذرانند و نیازمند حمایت خیرین هستند.
به گزارش به دخت به نقل از مهر، یک خانواده تهرانی سخت ترین روزهای زندگی خود را می گذرانند. ماجرا از آنجائی آغاز شد که سرپرست خانواده به دلایلی نتوانست مسئولیت زندگی را بپذیرد و مادر مجبور شد همسر خود را به دلیل بد سرپرست بودن از زندگی کنار بگذارد.

بعد از طلاق، مادر بعنوان سرپرست خانواده مسئولیت ۳ دختر جوانش را برعهده گرفت و برای رفع نیاز زندگی یک مرکز تهیه غذا ایجاد کرد اما اجاره محل زندگی و محل کسب و کار و همچنین هزینه دانشگاه و مدرسه بچه ها بحران شدیدی را در این خانواده به وجود آورد. مادر خانواده برای رفع نیاز خود با چند نفر شریک شود و همین شراکت وی را به اتهام جعل و فروش مال غیر و استفاده از سند مجهول راهی زندان کرد و تاریخ آزادی اش نا معلوم است.

بعد از زندانی شدن مادر دختر بزرگ خانواده مسئولیت زندگی را برعهده گرفت و دانشگاه را در آخرین روزهای ترم رها کرد و وارد بازار کار شد. اما او هم به دلیل هزینه های زیاد نتوانست آشپزخانه را اداره کند و با بدهی ۳ میلیون تومانی ورشکست شد. انجمن حمایت زندانیان مرکز با پرداخت بدهی این خانواده را تحت حمایت خود قرارداد اما کمک هزینه ها کفاف هزینه های زندگی این خانواده زندانی را نمی دهد.

به گزارش مهر، متاسفانه گاهی در جامعه، خانواده زندانی را شریک زندانی می دانند در حالی که خانواده زندانی متهم و مجرم نیست و جزو اقشار آسیب پذیر محسوب می شود که نیازمند توجه بیشتر و حمایت است تا با تولد آسیب جدید و گاها مجرمان جدید مواجه نشویم. در این پرونده این خانواده برای ادامه زندگی نیازمند توجه بیشتر و حمایت خیرین هستند.

/انتهای متن/

درج نظر