راه‌اندازی 10 شبکه مجازی در حوزه جوانان

با استقبالی که دولت در حوزه جوانان دارد، ما توانسته‌ایم در حوزه شبکه های مجازی 10 شبکه را راه‌اندازی کنیم و در دست اقدام داشته باشیم که از جمله این شبکه‌ها می‌توان به شبکه اجتماعی جوان، شبکه اجتماعی مادران، شبکه اجتماعی کارآفرینی، شبکه نخبگان جوان، شبکه ملی جمع‌سپاری و … اشاره کرد.

0
تفاهمنامه همکاری بین مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه فضای مجازی به امضا رسید.
 
به گزارش به دخت و به نقل از ایلنا، این تفاهمنامه به امضای محمدرضا رستمی – معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و سید مرتضی موسویان – رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال- رسید و دو طرف بر همکاری متقابل تاکید کردند.
 
در این مراسم رستمی گفت: وزارت ورزش و جوانان با رویکرد توانمندسازی وارد میدان شده است و با برگزاری دوره‌های مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی اولین گام را برداشته است.
 
وی ادامه داد: در گام دوم به‌دنبال حمایت از طرح‌ها و برنامه‌ها هستیم. گام سوم کمک به سازمان‌یافته‌تر شدن و حمایت از این طرح‌ها است. در گام چهارم نیز برای پشتیبانی از این عرصه در قالب کسب و کار و گرفتن امکانات از سازمان‌ها وارد عمل خواهیم شد.
 
وی افزود: با استقبالی که دولت در حوزه جوانان دارد، ما توانسته‌ایم در حوزه شبکه های مجازی 10 شبکه را راه‌اندازی کنیم و در دست اقدام داشته باشیم که از جمله این شبکه‌ها می‌توان به شبکه اجتماعی جوان، شبکه اجتماعی مادران، شبکه اجتماعی کارآفرینی، شبکه نخبگان جوان، شبکه ملی جمع‌سپاری و … اشاره کرد.
 
در ادامه این جلسه موسویان با اشاره به زمینه‌های همکاری مشترک گفت: از اهداف مهم این تفاهمنامه ایجاد سمن‌های فرهنگ و جوانان در حوزه رسانه‌های دیجیتال، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های استانی در حوزه‌های مشترک و ایجاد سمن‌های دیجیتالی وزارت ورزش در 350 خانه و مجتمع فرهنگی دیجیتال شبکه ملی فرهنگ وابسته به مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است.
 
وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدات فرهنگی- هنری به منظور ارتقای حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و ترویج سبک زندگی سالم ایرانی اسلامی را از مفاد مهم این تفاهمنامه ذکر کرد.
/انتهای متن/
درج نظر