دختري عجيب به نام “بند انگشتي”+تصاویر

دختر “بندانگشتي” که به دليل ابتلا به نوعي بيماري خاص کوتولگي در ابتداي تولد اميد چنداني به زنده ماندنش نمي‌رفت اکنون 12 ساله است گرچه ظاهر يک دختر 2 ساله را دارد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فراديد، “کندي جوردين” دختر 12 ساله‌اي است که پس از آنکه به دنيا آمد آنقدر کوچک بود که پرستاران به او لقب “دختر بند انگشتي” دادند. کندي مبتلا به نوعي خاص از بيماري کوتولگي (Dwarfism) است که در آن رشد استخوان‌ها بسيار کند اتفاق مي‌افتد و به گفته پزشکان بيش از چند روز نبايست زنده مي‌ماند. با اين وجود ايستادگي کندي باعث شد او زنده بماند گرچه اکنون در اين سن به اندازه يک دختربچه 2 ساله مي‌ماند.


مادرش “براين جوردن” با به ياد آوردن لحظه تولد کندي مي گويد:”فقط دلم مي خواست صداي گريه او را بشنوم، صداي گريه به معناي زنده بودن او بود. سپس يک صداي بسيار ضعيف گريه شنيدم.”
گرچه پزشکان اين زن کانادايي را از فرزندش نااميد کرده بودند اما او با عشق فرزندش را بزرگ کرد و کندي اکنون اگرچه آرام اما به پيشرفت خود ادامه مي‌دهد. کندي پس از گذراندن مهدکودک به مدرسه رفته و در کنار مدرسه ورزش هم مي‌کند.
دختر بندانگشتي در کنار بيماري مادرزادي خود به بيماري پيري زودرس هم مبتلاست؛ از طرف ديگر مشکلات استخواني در کنار، حملات قبلي و بيماري هاي ستون فقرات از ديگر بيماري هايي است که زندگي او را تهديد مي کند. عکاس بارکرافت از کندي و آلبوم عکس کودکي‌اش عکاسي کرده است.

/انتهای متن/

درج نظر