خواهری که برای برادرش مادری می کند +عکس

وقتی وارد گلزار شهدا شدیم، مادری را دیدیم که بر مزاری نشسته و با شهید درد دل می کند. جلو رفتیم تا با ایشان گفتگو کنیم اما در کمال ناباوری متوجه شدیم که او خواهر شهید است.

0

به گزارش به دخت به نقل از میزان، «احمد کاظمی وشنوه» به سال 1343 در روستای وشنوه از توابع استان قم به دنیا آمد. در دوران کودکی برای تحصیل عازم قم شد و تا پایان دوره راهنمایی تحصیلاتش را ادامه داد. او که نمی توانست تلاش و زحمت پدر و مادر پیرش را در روستا ببیند، برای سبک کردن بار زندگی آنها مشغول کسوت صافکاری شد. 18 سال بیشتر نداشت که در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب عازم جبهه های نبرد با دشمن متجاوز گردید. در دوران حضورش در جبهه، مدام از شهید و شهادت می گفت تا سرانجام در سن 19 سالگی به تاریخ 1362/8/29 در جبهه اروندکنار به فیض عظیم شهادت نائل گردید.خواهری که برای برادرش مادری می کند +عکس

خواهری که برای برادرش مادری می کند

وقتی وارد گلزار شهدا شدیم، مادری را دیدیم که بر مزاری نشسته و با شهید درد دل می کند. جلو رفتیم تا با ایشان گفتگو کنیم اما در کمال ناباوری متوجه شدیم که او خواهر شهید است. حس و حال مادرگونه اش برایمان عجیب بود. وقتی با ایشان به گفتگو نشستیم به راز این احساس پی بردیم.

خواهری که برای برادرش مادری می کند +عکس«فاطمه کاظمی وشنوه» سالیان زیادی از عمر احمد را برایش مادری کرده است. وقتی احمد برای تحصیل عازم قم می شود، همراش به قم می آید تا در نبود مادر، برایش مادری کند. همه تلاشش را می کند تا بتواند جای خالی مادر را برای او پر کند. بعد از شهادت برادر هم، مثل یک مادر همیشه مهمان ویژه مزارش می شود. آری این گونه است راز مادری یک خواهر…!

/انتهای متن/

درج نظر