خراسان رضوی پیشگام حوزه پیوند خانواده‌ها با تعلیم و تربیت

0

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: خراسان رضوی در حوزه پیوند خانواده‌ها با تعلیم و تربیت پیشگام است.
به گزارش به دخت به نقل از فارس از مشهد، علی اصغر احمدی ظهر امروز در همایش پیوند اولیا و مربیان در فرهنگسرای مصلی‌‌نژاد با تاکید بر اهمیت ارتباط اعضای خانواده اظهار کرد: باید برای بهره گیری از توانمندی بخش های مختلف در تقویت ارتباط بین اعضای خانواده تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ارتباط پویا و کارآمد در خانواده در حفظ سرمایه‌های علمی جامعه نقش اساسی دارد که باید در راستای تقویت آن اقدام موثر انجام داد.

وی، استان خراسان رضوی را پیشگام در حوزه پیوند خانواده‌ها با تعلیم و تربیت دانست و بیان کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش خراسان رضوی در بسیاری از حوزه های تعلیم و تربیت کشور پیشتاز است.

احمدی با اشاره به اهمیت پیوند مدرسه و خانه، خاطرنشان کرد: تحقق مشارکت در تعلیم و تربیت به یک نیاز جدی تبدیل شده است که انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در این مسئله دارند.

وی، توجه به مشارکت خانواده‌ها در برنامه‌های مختلف به ویژه توسعه نظام تعلیم و تربیت را ضروری دانست و گفت: ایران دارای زمینه‌ها و توان و استعداد لازم برای رشد ، پیشرفت و توسعه است و باید با شناسایی این زمینه‌ها زمینه تحقق اهداف مورد نظر در ایجاد ارتباط بین آحاد مردم را فراهم کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر