خبرهای خوب «بیمه ازدواج جوانان و خانواده» در راه است

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج وزارت ورزش و جوانان، گفت: علاوه بر بیمه ایران، با سایر بیمه‌ها وارد تعامل شده‌ایم تا تسهیلاتی برای ازدواج جوانان فراهم کنیم، در دو ماه آینده خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، ناصر صبحی گفت: در خصوص بیمه ازدواج، ارزیابی‌های لازم انجام شده و در حال آسیب‌شناسی بیمه موجود هستیم تا الحاقیه‌هایی جهت بهبود به بیمه فعلی اضافه کنیم.

خبرگزاری فارس: خبرهای خوب «بیمه ازدواج جوانان و خانواده» در راه است

وی ادامه داد: علاوه بر بیمه ایران با سایر بیمه‌ها وارد تعامل شده‌ایم تا بتوانیم تسهیلاتی برای ازدواج جوانان فراهم کنیم و در دو ماه آینده خبرهای خوبی در زمینه پوشش بیمه‌ای ازدواج جوانان و خانواده برای جوانان خواهیم داشت.

صبحی همچنین به موضوع افزایش وام ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند در مسائل مالی دخالت کند، اما نظر ما این است که هر گونه افزایش وام در جهت کمک و ترویج ازدواج در میان جوانان، فی‌نفسه کار خوبی است اما باید هر طرحی پیش از آنکه رسانه‌ای شود، تمام جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: منابع مالی و راهکارهای تحقق و اجرایی شدن افزایش میزان وام ازدواج از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان حتماً مشخص شده است و چون نمایندگان مجلس این تصمیم را گرفته‌اند حتما در مورد تأمین منابع آن فکری کرده‌اند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: بانکی که هم‌اکنون در پرداخت وام 3 میلیون تومانی با اما و اگرهایی مواجه است و مشکل دارد، چطور می‌تواند 10 میلیون تومان وام را به جوانان بدهد، اما با این حال امیدوار هستیم کارشناسی‌های لازم در مورد این طرح انجام شده باشد و تمام مسئولان با همکاری یکدیگر بتوانند این اقدام خوب را عملیاتی کنند.

/انتهای متن/

درج نظر