حمایت کمیته امداد بوشهر از زوج‌های نابارور نیازمند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج های فاقد فرزندی خبر داد که توانایی مالی برای ادامه درمان ناباروری را ندارند .

0

به گزارش به دخت به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد استان بوشهر، احمد لطفی اظهار کرد: در راستای کمک به اجرایی نمودن بند یک سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون ارتقاء، پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری و کمک به توسعه خدمات درمان ناباروری به گروه های هدف از جمله زوجین فاقد فرزند که توانایی مالی برای ادامه درمان ناباروری را ندارد، برنامه حمایت مالی زوج نابارور و مدیریت و توسعه خدمات درمان ناباروری توسط کمیته امداد صورت می گیرد.

احمد لطفی
لطفی گفت: مدیریت بر حُسن اجرای این بخشنامه بر عهده معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد و مسئول اجرای فرآیند بر عهده اداره پذیرش و مددکاری استان در واحدهای مددکاری است.

وی افزود: هماهنگی با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان برای معرفی افراد شناسایی شده از طرف واحدهای مددکاری این نهاد برای استفاده از خدمات ناباروری، صورت می‌پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی گروه های مورد هدف، گفت: زوجین تحت حمایت امداد و غیر تحت حمایت امداد، دارای تابعیت ایرانی که ازدواج رسمی ثبت شده دارند و سن همسر زیر ۴۲ سال باشد از خدمات حمایتی درمان ناباروری برخوردار می شوند.

/انتهای متن/

درج نظر