حمایت مغازه دار آمریکایی از دختران محجبه

یک مشتری به سوی دختران مسلمان هجوم آورده و فریاد زد “این‌ها رو از کشور بیرون کنید! این‌ها را نمی‌‌خواهم”. جسی نوحا کارمند بستنی فروشی نیز درحالی که او را به بیرون از مغازه هدایت می‌کرد گفت”اگر رفتار خوبی نداشته باشی ما هم تو را نمی‌خواهیم!”

0

به گزارش به دخت به نقل از حوزه،امسلمانان ساکن “اورنج کانتی” در لوس آنجلس آمریکا، روز شنبه روبروی یک مغازه بستنی فروشی جمع شدند تا از مغازه‌دار آن به خاطر حمایت از بانوان مسلمانی محجبه تشکر کنند. این بانوان به خاطر پوشیدن حجاب اسلامی مورد حمله اسلام‌هراسان قرار گرفته بودند.

تکیش نورا روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: عملکرد این مغازه دار بیش از هر چیز نشانگر این بود که مردم فراتر از آنچه ما تصور می‌کنیم مثبت، پذیرا و اهل مدارا هستند.

نورا درحال سخن گفتن روبروی این مغازه بستنی فروشی بود که سایر ساکنان اورنج کانتی نیز نزد او آمده تا هم از مغازه دار بستنی فروشی تشکر کنند و هم حمایت خود را از زنان مسلمان نشان دهند.

واقعه از این قرار بود که نورا با همراه دوستش ملک امیری در حال خوردن بستنی در مغازه بستنی فروشی بودند که ناگهان یکی از مشتریان به سوی آنها هجوم آورده و فریاد زد “این‌ها رو از کشور بیرون کنید! این‌ها را نمی‌‌خواهم”.

جسی نوحا کارمند بستنی فروشی نیز در حالی که او را به بیرون از مغازه هدایت می‌کرد، گفت “اگر رفتار خوبی نداشته باشی ما هم تو را نمی‌خواهیم!”

امیری از تلفن همراهش برای ضبط کردن این واقعه استفاده کرد و آن را روی توئیتر به اشتراک گذاشت و این پست تا دوشنبه بیش از 50 هزار لایک خورده است. امیری در این باره می‌گوید: در آن لحظه بسیار ترسیده بودم. اما در پی فوران خشمگین مرد، کارمند بستنی فروشی او را از مغازه اش بیرون انداخت.

این واقعه سبب شد صدها تن از مسلمانان آمریکایی به همراه امیری و تکیش به مغازه بستنی فروشی او آمده و از وی سپاس گزاری کنند.

نوحا در این باره می‌گوید: هر دختر دیگری هم که بود برایش چنین کاری می‌کردم، مهم نیست که چه باورها و اعتقاداتی داشته باشند، ازشان حمایت می‌کردم.

/انتهای متن/

درج نظر