حقوق آتش نشانان به خاطر خطرپذیری باید افزایش یابد

دبیرکل جامعه فاطمیون در جلسه فصلی خانه احزاب در سخنانی بر خدمت رسانی به آسیب دیدگان حادثه پلاسکو، ارتقای تجهیزات آتش نشانی و افزایش حقوق آتش نشانان به خاطر خطر پذیری و ریسک بالا تاکید کرد.

0

به گزارش به دخت ، طاهره رحیمی دبیرکل جامعه فاطمیون در جلسه خانه احزاب که بمناسبت تجلیل از آیت الله هاشمی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت:

 ضمن عرض تسلیت به خاطر فاجعه پلاسکو اولا تقاضا دارم که مسئولین به جای متهم کردن یکدیگر و بهره برداری انتخاباتی به فکر تسریع کار و خدمت رسانی به آسیب دیدگان حادثه باشند. هرچند  این چند روز همه به فکر کمک به تولید کنندگان پلاسکو هستند و از دادن تسهیلات به آنها و بخشودگی بدهی گفتند اما کسی از تجهیزات آتش نشانی و  افزایش حقوق آتش نشانان به خاطر خطر پذیری و ریسک بالا یا ارائه خدمات ویژه به خانواده های شهدا و جانبازان این واقعه چیزی نگفت. فقط گفتند اینها قهرمانند. از مسئولان حاضر در جلسه و سایر مسئولان مربوطه تقاضا دارم به این مهم توجه نمایند.

وی در ادامه در تجلیل از  شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:

ولایت پذیری و تبعیت از رهبری از ویژگی های باز ایشان بود. ایشان با وجود قدرت و اختلاف نظر در مسائل و اختلاف در اجتهاد، همیشه نظر رهبری را ترجیح می دادند. بسیاری از دشمنان نظام چه در داخل کشور چه خارج می خواستند ایشان در مقابل رهبری و نظام بایستد اما ایشان ایستادگی نمود. بعد از مرگش هم بسیار ی از داخل و خارج به دنبال بهره برداری و قرار دادن ایشان در مقابل نظام بودند که با مدیریت حکیمانه رهبری و هوشیاری مردم انقلابی این توطئه خنثی و هاشمی به عنوان یک نماد ملی متعلق به نظام و  زیر خیمه امام و رهبری در تاریخ ماندگار شد.

 

دبیر کل جامعه فاطمیون  در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:

در مورد اقتصاد مقاومتی ضعف قانونی داریم. باید بتوانیم در مدت زمان معین تولیدات داخلی را افزایش بدهیم. همزمان با افزایش تولیدات داخلی باید بر کیفیت و قیمت تولیدات داخلی نیز نظارت دقیق صورت بگیرد تا از نظر کیفیت و قیمت به سطح قابل قبولی برسیم.

رحیمی افزود:

راه سرقت علمی هم باید بسته شود تا مخترعین و محققین با خیال آسوده بتوانند اختراعات خود را ثبت نمایند نه اینکه از ترس سوءاستفاده  دیگران از اختراع شان یا سرقت شدن آن، برای ثبت اختراع به کشورهای دیگر بروند.

/انتهای متن/

 

درج نظر