حضور جوانان باعث ارتقا سطح فنی مسابقات دسته برتر شد

قهرمان تنیس روی میز دسته برتر بانوان کشور گفت: حضور جوانان باعث ارتقا فنی این دوره از رقابت های دسته برتر بانوان شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از صداوسیما ، فاطمه جمالی فر افزود: سطح این دوره از مسابقات دسته برتر بانوان بسیارخوب بود. زیرا جوانان بیشتری دراین دوره حضورداشتند و همه با انگیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: حضور در بالاترین سطح تنیس روی میز بانوان کشور و رویارویی با بازیکنان با تجربه برای هر جوانی مثل من اتفاق خوشایندی است و یک پیروزی ارزشمند به حساب می‌آید. برای رسیدن به چنین روزی سختی های زیادی را تحمل کردم.

جمالی فر افزود: در بازی فینال دسته برتر بانوان مقابل ملی پوش باتجربه ای قرار گرفتم و با همه انگیزه برای پیروزی تلاش کردم و موفق شدم. این در حالیست که قبل از مسابقه نمی توانستم بطور دقیق اعلام کنم که برنده رقابت خواهم بود ولی از همه توانایی ام استفاده کردم تا به نتیجه مورد نظر دست یابم.

وی گفت: چون نخستین بار مسابقات با پخش تلویزیونی همراه بود همین امر باعث ایجاد استرس در میان بازیکنان شد بطوریکه آنها نتوانستند توانائیهای واقعی خود را به نمایش بگذارند و با آمادگی کامل پیش روند. همین امر در کیفیت مسابقه تاثیر گذاشت ولی در بازتاب خوبی داشت. از فدراسیون تشکر می کنم و امیدوارم که این اتفاق تداوم داشته باشد.

جمالی فر درباره برنامه ریزی فدراسیون درارتقاع سطح تنیس روی میز بانوان کشور افزود: در طول این مدت فدراسیون اردوهای متعددی برگزار کرد و حضوربازیکنان و مربیان کره ای در اردوهای تیم ملی به عنوان حریف تمرینی بسیارموثر بود. امیدوارم بیش از گذشته از بازیکنان و مربیان سطح بالای کشورهای دیگر برای ارتقا سطح بازی بانوان استفاده شود و با برگزاری اردوهای ویژه نتیجه خوبی بدست آید. از فدراسیون به علت برنامه ریزی های خوب و منسجم در برگزاری های اردو های آمادگی با نوان تشکر می کنم.

وی گفت: خارج از برنامه های تمرینی اردوهای تیم ملی تمریناتم را در باشگاه ایرانیان کرج زیرنظر یکی از مربیهای خوب استان انجام میدهم و روزانه به طورمتوسط 6 ساعت تمرین می‌کنم. امیدوارم که بتوانم با ارتقا توانائی‌هایم نماینده شایسته ای برای تنیس روی میز بانوان کشور باشم.

/انتهای متن/

درج نظر