حرکت کاروان 500 جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند به تهران

کاروان 500 جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد صبح فردا از حرم مطهر حضرت امام(ره) به سمت میدان آزادی حرکت خواهد کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، فاطمه چوپانی مدیرامور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های استان تهران گفت: این کاروان توسط 10دستگاه تریلی از حرم مطهر حضرت امام(ره) به سمت میدان آزادی حرکت خواهد کرد.

وی افزود: آبشار عاطفه‌ها سازمان مردم نهادی با 23شعبه فعال است و هدف آن کمک به خانواده‌های صعب‌العلاج و فعالیت‌های خیرخواهانه است.

چوپانی با اشاره به 8888سری جهیزیه اهدایی توسط این خیریه گفت: ما در سه گام 8888 سری جهیزه اهدا می‌کنیم؛ گام اول میلاد امام زمان(عج) بود که 500 سری جهیزیه به تهران و برخی استان‌های کم برخوردار توسط خیران اهدا شد.

مدیرامور شعب خیریه آبشار عاطفه های استان اضافه کرد: در گام دوم که مصادف است با تولد آقا امام رضا(ع) 500جهیزیه دیگر اهدا خواهد شد.

وی درباره کاروان جهیزیه گفت: برنامه کاروان جهیزیه شنبه 23مرداد و از ساعت 7صبح به صورت نمادین آغاز شده و کاروان حرکت خود را از حرم مطهر حضرت امام(ره) آغاز می‌کند و مردم شاهد کمک‌ها به نوعروسان خواهند بود.

چوپانی ادامه داد: این کاروان که متشکل از 10 تریلی است، ساعت 10 صبح به میدان آزادی می‌رسد.

مدیرامور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های استان تهران گفت: گام سوم انشاءالله تولد حضرت زینب(س) خواهد بود.

گفتنی است پویش ملی آینه شمعدون(طرح تامین جهیزیه 75000نوعروس ایرانی) با مشارکت مردمی و به همت سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها کاروان 500 جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند را با شعار تروج ازدواج آسان به راه می‌اندازد.

/انتهای متن/

درج نظر