جا دارد این «زن» به‌عنوان الگوی انقلابی‌گری به جهانیان معرفی شود

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف در مراسم یادبود شهید در اهواز طی سخنانی حماسی نارضایتی خود را از معامله پیکر شهید با تروریست‌ها اعلام کرد و در تجلیل از این حرکت شجاعانه حجت الاسلام علیرضا پناهیان متن کوتاهی را به این همسر شهید و خانواده‌اش تقدیم نمود.
55

0

همسر شهید مدافع حرم هادی کجباف در ابتدای مراسمی که برای یادبود این شهید در اهواز برگزار شد، با توجه به قرارداشتن پیکر شهید در دست تروریست‌های تکفیری از نارضایتی خود از معامله پیکر شهید با تروریست‌ها خبر داد و گفت: «هیچ‌گاه به خواسته دشمنان اسلام و شیعیان تن نمی‌دهیم و هیچ‌یک از اسیران آنها را با پیکر پاک شهیدانمان معاوضه نخواهیم کرد. ما پیکر عزیزمان را در راه خدا داده‌ایم و آنچه را در این راه دادیم، پس نمی‌گیریم.

وی اضافه کرد: »شنیده‌ایم که برای تحویل شهید عزیزمان دشمن پیشنهاد هزینه‌ای گزاف داده است، ولی به‌عنوان خانواده شهید راضی به این کار نیستیم، حاضر نیستیم حتی یک ریال نیز برای تحویل پیکر پاک شهیدانمان به داعش پرداخت شود، چرا که داعش، این پول را علیه دیگر عزیزان ما به کار خواهد گرفت. اگر بناست پیکر شهید کجباف با گروگان‌های داعش عوض شود یا مبلغی ولو یک دلار از طرف دولت برای بازگشت پیکر شهید به تکفیری‌ها پرداخت شود تا تروریست‌ها با این پول علیه شیعه اقدام کنند به هچ وجه راضی نخواهم بود.«

1 (2)

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پی سخنان حماسی همسر شهید «هادی کجباف» حجت الاسلام علیرضا پناهیان متن کوتاهی را به این همسر شهید و خانواده‌اش تقدیم کرد:

»وقتی پیام حماسی خانواده شهید کجباف را شنیدم، یاد کربلا و ام‌وهب افتادم. سر فرزند شهیدش را که دشمنان به خیمه‌گاه انداخته بودند، به میان دشمنان پرتاب و آنان را تحقیر کرد. خدایا این قربانی را با اصحاب اباعبدالله الحسین(ع) محشور کن که چنین خانواده شجاعی دارد و مایۀ اقتدار جبهه مظلوم مقاومت شده است. جا دارد در تقدیر از این همسر گرامی شهید سروده‌ها سر داده شود و به‌عنوان الگوی انقلابی‌گری و مجاهدت به تمام جهانیان نشان داده شود. خانواده‌های شهدا همیشه این‌چنین تضمین کننده تداوم حماسۀ شهیدان بوده‌اند و خواهند بود و راهی را که پررهرو خواهد بود، پرفروغ نگه می‌دارند. «

/انتهای متن/

 

درج نظر