ثروتمندترین زنان مسلمان جهان+ عکس

0

به گزارش به دخت به نقل از شفقنا، برخی از ثروتمندترین افراد جهان از منطقه خاورمیانه و مسلمان هستند. برخی خود ثروتمند هستند برخی ثروت خود را به ارث بردند و بعضی هم با افراد ثروتمند ازدواج کرده اند. فارغ از اینکه آنها ثروت خود را چگونه به دست اورده اند در اینجا می خواهیم 10 نفر از ثروتمندترین زنان جهان مسلمان جهان را به شما معرفی کنیم.

پرنسس امراه آل تاویل
امراه آل تاویل در ششم نوامبر سال 1983 به دنیا آمد. او همسر پرنس الولید بن تلال از افراد خانواده سلطنتی سعودی است .شاهزاده ولید 59 ساله یک تاجر و و بیست و ششمین مرد ثروتمند جهان است.

 

 ملکه راینا از اردن
ملکه راینا همسر پرنس عبدالله دوم است.او متولد 31 آگوست سال 1970 است.همسر او پرنس عبدالله بن حسین پادشاه اردن است. او در سال 1999تاج و تخت را به دست گرفت.

 

پرنسس هاجا حفیظه سورورال بولکیا
پرنسس بولکیا دختر سلطان بولکیا در دوازدهم مارس سال 1980 متولد شده است. پدر او پادشاه برونئی است که در سال 1997 به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شد .

 

پرنسس لالا سلما
پرنسس لالا سلما از مراکش متولد دهم ماه می سال 1978 است. او همسر محمد ششم پادشاه مراکش است.

 

شیخا مایتها بنت محمد بن راشد آل مکتوم
شیخا از دبی ورزشکار هنرهای رزمی مانند کاراته است. او در 5 مارچ 1980 متولد شده است. پدر او شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات متحده عربی است و از خاندان سلطنتی دبی است.

 

شیخا هنادی بنت ناصر آل ثانی
شیخا هنادی کارآفرین در زمینه املاک و همچنین سرمایه گذار و بانکدار است. او یکی از موفق ترین زنان قطر در حوزه اقتصادی است.

 

پرنسس فاطمه کلثوم زوهر غدابری
فاطمه کلثوم از شاهزاده های خانواده سلطنتی عربستان است و اینک به عنوان ملکه زیبایی عربستان شناخته می شود.او همسر شیخ عدی ال محمد است که از ثروتمندترین ترین مردان سعودی است.

سلطانه نور زهیرا از ترانگانو مالزی
سلطانه نور همسر پادشاه ایالت ترنگانو مالزی یعنی میزان زین العابدین متولد 7 دسامبر سال 1973 است. او از یک خانواده بسیار ثروتمند است که کسی میزان دقیق دارای های آنها را نمی داند و حدس زده می شود چیزی در حدود 15 میلیارد دلار باشد.

 

هاجا ماجده نور البوکیا
پرنسس هاجا ماجده دومین دختر پادشاه برونئی است. او در 16 مارچ سال 1976 متولد شد.

 

شیخا موزه بنت ناصر ال میسند
او دومین همسر شیخ محمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطراست. او در سال 1959 متولده است.

/انتهای متن/

درج نظر