تیم ملی فوتسال زنان دو دیدار دوستانه با روسیه برگزار می کند

نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال زنان ایران با روسیه خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از فدراسیون فوتبال، الهه عرب عامری گفت: 4 مرحله اردوی انتخابی برای تیم ملی فوتسال برگزار شد تا کادر فنی با ارزیابی بازیکنان جوان و نخبه، آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کنند و ترکیب تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن که سال آینده برگزار می شود، آماده کند.


وی افزود: همچنین مانند هر سال، 2 دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه در دستور کاری بازیکنان قرار داده ایم تا کادر فنی بتواند بازیکنان را ارزیابی کنند و با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی دقیق تری را در دستور کاری خود قرار دهند.
به گفته عرب عامری، دیدارهای دوستانه ایران و روسیه قرار است مهرماه برگزار شود و تا آن زمان 8 مرحله اردوی آماده سازی نیز برای تیم ملی فوتسال بانوان برگزار می شود.
وی در پایان از تشکیل اردوی تیم فوتسال زیر17 سال خبر داد و گفت: از اوایل مردادماه اردوی تدارکاتی تیم زیر 17 سال دختران ایران برای حضور در میادین پیش روی آسیایی و بین المللی تشکیل می شود؛ در واقع یکی از اهداف کمیته بانوان برگزاری اردوهای مدون، انجام بازی های دوستانه و بین المللی است تا تیم های آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم.
/انتهای متن/

درج نظر