تکلم بین زن و شوهر به 15 دقیقه رسیده

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: استفاده ایرانی‎ها از فضای مجازی نگران کننده است و ادامه این وضعیت بر آسیب‌های اجتماعی جامعه خواهد افزود.

0
به گزارش به دخت به نقل از سبلان ما،  حجت الاسلام مهدی ستوده در همایش “ارتباط عفاف و حجاب با رسانه و تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف در اردبیل”، با تاکید بر مراقبت جدی از عفت و تحکیم بنیان خانواده در شرایط کنونی، اظهار داشت: افسردگی و تشویش فکری امروز در جوامع محصول رسانه‌‌اي فاقد محتواي ارزشي است و لازم است برای مقابله با وضع موجود در بحت تولید محتوا دقیق‌تر و هوشیار تر عمل کرده و محتوای دینی تولید کنیم.

وی گفت:  همه و بویژه اهالی رسانه ها برای تولید محتوای دینی در فضای مجازی گام بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه زمان استفاده ایرانیها از فضای مجازی را نگران کننده دانست و گفت: ادامه این وضعیت بر آسیب‌های اجتماعی جامعه خواهد افزود، کما اینکه متاسفانه به اذعان مسئولان، در حال حاضر تکلم بین زن و شوهر در خانواده به 15 دقیقه رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران، وحدت و انسجام ملی است که استکبار جهانی همواره از صدور این دستاوردها به جهان هراس داشته و با ترفندهای مختلفی سعی دارد تا این اتحاد را از ملت ایران بگیرد و در این راستا خانواده و فرهنگ  ایرانی را نشانه رفته و ترفندهای مختلفی را با استفاده از این فضاها به کار بسته است.

ستوده گفت: ضروری است خانواده‌ها و متولیان فرهنگی  کشور برای جلوگیری از آسیبهای فضای مجازی بیش از این دقیق عمل کرده و هوشیاری لازم را داشته باشند.

/انتهای متن/

درج نظر