توجه ویژه به آموزه های بهداشتی برای دانش آموزان دختر

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش از توجه به آموزش‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان دختر مدارس شبانه‌روزی خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حسن ضیالدینی مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو یی،در خصوص برنامه‌های جدید توجه به بهداشت و سلامت گفت: قصد داریم در مدارس شبانه‌روزی برنامه‌هایی متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان دختر در سن بلوغ در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: در این برنامه مسائل بهداشتی دوران بلوغ دیده شده تا دانش‌‌آموزان هر چه بهتر در این حوزه نسبت به مسائل آگاه شوند.

ضیا‌الدینی با بیان اینکه سال گذشته این کار تا حدی انجام شد عنوان کرد: امسال به دنبال تداوم و توسعه هر چه بهتر این طرح هستیم تا در مناطق محروم تمام مدارس شبانه‌روزی از این برنامه بهره‌مند شوند.

مدیر کل دفتر سلامت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برخی از مجریان آموزشی ‌آموزه‌های لازم را برای اجرای این طرح دیده‌اند؛ افزود: این کار به ارائه هر چه بهتر طرح کمک به سزایی می‌کنند چرا که به تأمین نیروی انسانی جدید نیازی نیست.

ضیا‌الدینی به سفیران سلامت اشاره کرد و گفت: آموزش‌های مختلفی در حیطه‌های مختلف برای آن‌ها در نظر گرفته شده تا دانش‌آموزان از هر نظر در زمینه بهداشتی توانمند شوند.

وی گفت: در بحث سنجش سلامت جسمانی نیز دفتر بهداشت سلامت با همکاری سازمان استثنایی اقدامات قابل توجهی انجام داده تا فرایند توجه به سلامت دانش‌آموزان هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر