توانمندسازی زنان در سکونت گاه‌ های غیررسمی

توانمندسازی زنان و خانواده در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده شهری از برنامه‌های راهبردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

0

شهیندخت مولاوردی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: رفع مشکلات زنان و خانواده به خصوص در حوزه مسکن و سکونتگاه‌های غیررسمی برای ما از اهمیت زیادی برخودار است تا بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر جامعه را برطرف کنیم.

وی افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به استناد برنامه پنجم توسعه در 14 محور می‌تواند با دستگاه‌های اجرایی تفاهم نامه امضا کند و این تفاهم نامه در راستای برنامه پنجم توسعه امروز به امضا رسید.

molaverdi

 

مولاوردی اظهار داشت: وضعیت زنان در بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی دو بار در شورای اجتماعی کشور مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با امضا این تفاهم نامه بتوانیم وضعیت زنان را در سکونتگاه های غیررسمی ساماندهی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با عملی شدن این تفاهم نامه سیاستگذاری واحدی در حوزه توانمندسازی زنان و خانواده در بافت‌های فرسوده، ناکارآمدی شهری عملی شود تا بتوانیم به اهداف جامع توسعه امور زنان و خانواده در کشور دست پیدا کنیم.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری‌های مشترک به منظور رفع مشکل مسکن زنان و خانواده‌ها در محدوده‌های بافت‌های فرسوده شهری و سکونتگاه های غیررسمی در وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

منبع: فارس / انتهای متن/

درج نظر