تهیه و توزیع کارت‌های “شهروند نمونه” و”خوش‌حجابی” در یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵ جشن و جشنواره فرهنگی در یزد برگزار شد، از تهیه و توزیع کارتهای”شهروند نمونه” و “خوش حجابی” در یزد خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، محمدرضا دشتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه سال گذشته 55 جشن و جشنواره در استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: در بحثهای فرهنگی و هنری سعی کردیم که گروه‌های هنری را درگیر کارها و فعالیت‌ها کنیم.

وی افزود: برای ما حضور در برنامه‌های فرهنگی هنری توسط گروه‌ها با تفاوت در زمینه جناح و سیاست نبود و هر کسی کار خوب داشته را مورد استفاده قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: در زمینه تئاتر سعی کردیم که قهرمانان، اسطوره‌ها و شهدای شهر و استان یزد را با تهیه نمایش نامه و تئاتر به مردم معرفی کنیم.

دشتی با بیان این مطلب که در سال گذشته 160 تئاتر در سطح شهر یزد برگزار شد، گفت: همچنین در سطح شهر ایستگاه‌هایی با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری برپا شده که عمده آنها مربوط به کودکان و نوجوانان بوده است.

وی بیان کرد: یک سری تولیدات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در زمینه‌های مختلف داشته که سعی کردیم این تولیدات فرهنگی برای جامعه مفید واقع شود، یکی از مواردی که امسال تهیه شده، “قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب” نوشته مهدی آذر یزدی را به صورت تئاتر رادیویی درآوردیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: 150 دقیقه از این داستان در حال حاضر پر شده و 150 دقیقه دیگر آن هم باید آماده شود که پس از تکمیل عرضه می‌شود.

دشتی گفت: کارتهای شهروند نمونه و کارتهای خوش حجابی در یزد تهیه و به افراد مختلفی که شاخصه‌های لازم برای دریافت این کارتها را داشته‌اند تحویل و در مراسمی با قرعه کشی از آنها تجلیل می‌شود.

وی به تولید کتاب، بروشور، لوح فشرده اشاره کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ روزه‌داری برای نوجوانان به ویژه کسانی که امسال سال اولی هست که روزه بر آنها واجب است در دو سال گذشته برنامه‌هایی برگزار شد و امسال هم این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر