تمديد مهلت ارسال آثار به رصدنماي ملي عفاف و حجاب

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مهلت ارسال آثار به رصدنماي ملي عفاف و حجاب تا 31 مرداد تمديد شد.
مرکز رصد نماي ملي عفاف و حجاب با انتشار اطلاعيه‌اي از تمديد مهلت ارسال آثار به دبيرخانه اين رصدنما خبر داده است، در متن اين اطلاعيه آمده است:
با توجه به استقبال توليدکنندگان و پديدآورندگان آثار و محصولات حوزه عفاف و حجاب کشور و رصد نزديک به 25000 اثر و محصول، به اطلاع مي‌رساند مهلت ارسال آثار در فراخوان اولين دوره رصدنماي ملي «ع» به مدت 2 هفته ديگر و تا تاريخ 31 مرداد 1394 تمديد شد.
لازم به ذکر است، رصدنماي ملي «ع» يک چرخه نوظهور مهندسي فرهنگي است که با شناسايي، ارزيابي و معرفي چند سطحي آثار و محصولات عفاف و حجاب، سعي خواهد کرد براي توليدکنندگان، مخاطبان و مديران اين حوزه ارزش آفرين باشد.
رصدنماي ملي«ع» در 14 بخش کتاب، مقاله، طرح آموزشي، عکس، فيلم، شعر، پوستر، داستان، شبکه هاي اجتماعي، وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌ها، محصولات ديجيتال، پوشش اسلامي و… اقدام به رصد و دريافت آثار و محصولات مي‌کند تا پس از شناسنامه‌سازي و ارزيابي و داوري اجمالي و تفصيلي آثار، از برگزيدگان و محصولات فاخر حمايت مادي و معنوي لازم براي تکثير و پخش را داشته باشد.
علاقه‌منداني که در هر يک از بخش‌هاي 14 گانه رصدنماي«ع»، توليداتي با موضوع عفاف و حجاب دارند، مي‌توانند آنها را از طريق سايت www.ayn.ir ثبت اثر کنند.

/انتهای متن/

درج نظر