تقدیر از زوج‌های با ۲۵ و ۵۰ سال زندگی مشترک

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «آب و آیینه» را به عنوان یکی از برنامه‌های جشنواره تابستانی با محوریت تکریم خانواده اجرا می‌کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از پانا، حجت الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از برگزاری ویژه‌برنامه «آب و آیینه» خبر داد و گفت: در این طرح همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، ۱۳ شهریورماه، جشنی برای خانواده‌هایی که یک سال، ۲۵ سال و ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، برگزار خواهد شد.

ناصری‌پور با اشاره به موضوع «تکریم زندگی» شعار محوری سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از مهم‌ترین رکن‌های جامعه است که ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان آن، بسیار سفارش شده و اجرای طرح «آب و آیینه» گامی در جهت تکریم خانواده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری با تاکید بر اینکه هدف از این طرح تحکیم زندگی مشترک و گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی است، افزود: در طرح «آب و آیینه» برای ۲۰ زوج سال اولی، ۱۰ زوجی که۲۵ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد و ۱۰ زوج که ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، به صورت جداگانه ویژه برنامه‌ای در یکی از فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام ناصری‌پور خانواده‌هایی که یک، ۲۵ و یا ۵۰ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد می‌توانند برای ثبت نام در این طرح تا ۱۰ شهریورماه به فرهنگسراهای محل سکونت خود مراجعه کنند. برای مشاهده نشانی و شماره تماس فرهنگسراهای پایتخت به farhangsara.ir مراجعه کنید.

در ادامه اجرای طرح «آب و آیینه» برای اثر بخشی بیشتر، زوج‌های سال اولی که در طرح شرکت می‌کنند، می‌توانند از ظرفیت‌های مشاوره‌ای سازمان فرهنگی هنری به صورت رایگان تا پایان سال ۱۳۹۵ استفاده کنند.

/انتهای متن/

درج نظر