تقدیر از جهاد دانشگاهی البرز در راستای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان طی تقدیرنامه‌ای از تلاش‌های جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در راستای تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی تقدیر کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه البرز، فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اعطای تقدیرنامه‌ای به دکترسیدعلی اکبر هاشمی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، از تلاش‌های این مجموعه در راستای تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی تقدیر نمود.
در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: «بی‌شک اهتمام مدیران در جهت استقرار فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، کرامت انسانی و ارج نهادن به سرمایه‌های معنوی در کنار توجه به بهبود روش‌ها، ارتقای کارآیی و اثربخشی عملکرد سازمان را فراهم می‌سازد.
نتایج حاصله از ارزیابی ستاد صیانت استان(در اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد مرکزی)، بیانگر اقدامات ارزشمند جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در آن دستگاه است، که به مصداق کلام شریف«و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از توجه شما به موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی تقدیر می‌شود. امید است با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی موثر در جهت تقویت و حفظ ارزش‌های اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.»

/انتهای متن/

درج نظر