تعویق زمان برگزاری جشنواره ملی ازدواج

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تعویق برگزاری جشنواره ملی ازدواج خبر داد و گفت: با توجه به تقاضاهای دریافت شده برای تمدید مدت زمان دریافت آثار و فراهم کردن شرایط لازم برای فعالان حوزه ازدواج برای شرکت جشنواره قصد داریم این رویداد فرهنگی را اواخر مهر ماه برگزار کنیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، محمدرضا رستمی افزود: قصد داشتیم جشنواره ازدواج را در هفته ازدواج(13 تا 19 شهریورماه) برگزار کنیم و تمام مقدمات آن را فراهم کرده بودیم ولی در نهایت تصمیم گرفتیم که برپایی این جشنواره را به تعویق بیندازیم چرا که آثار و خدمات تعداد زیادی از فعالان حوزه ازدواج که عملکرد آنان در ارتباط با ساختارهای دولتی نیست، به جشنواره ارسال نشده است و تعدادی از شرکت کنندگان خواستار مهیا شدن شرایط برای ارسال آثار خود به جشنواره ازدواج شدند، بنابراین تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار را گرفته‌ایم تا امکان ارایه و داوری آثار مختلف بخش خصوصی و حتی فردی فراهم شود.

وی با بیان اینکه نحوه اطلاع‌رسانی درباره جشنواره ازدواج نیز اهمیت دارد، گفت: ما چندین بار مصاحبه کردیم و در سایت وزارتخانه اطلاع رسانی شد اما به نظر می‌رسد کافی نبوده است. با این حال خوشبختانه آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است البته در قسمت اقتصادی ضعف داریم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اقدامات زیادی در حوزه اقتصادی ازدواج مانند راه‌اندازی صندوق‌های حمایت از ازدواج جوانان انجام شده ولی به جشنواره ازدواج حتی یک مورد معرفی نشده این در حالیست که یکی از مشکلات مربوط به حوزه ازدواج، موضوعات اقتصادی است . این ضعف باید جبران شود.

وی افزود: آثار رسانه‌ای دریافت شده نیز نسبت به آثار فرهنگی هنری کمتر بوده است. این امر نشان دهنده ضعف اطلاع رسانی است. ما از صدا و سیما انتظار کمک داشتیم، حتی نامه نوشتیم و درخواست برگزاری جلسه و مشارکت کردیم چون تلویزیون می‌تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی در زمینه برگزاری جشنواره ازدواج داشته باشد.

/انتهای متن/

درج نظر