تدوین”بسته حمایتی زنان شاغل”

در پی به تعویق افتادن برگزاری همایش ملی اعتدال معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: منتظر هماهنگی با دفتر ریاست جمهوری هستیم و برگزاری این همایش را پیگیری می‌کنیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، شهیندخت مولاوردی افزود: قرار است پس از سفر هفته آینده رئیس جمهور به فرانسه و ایتالیا ، دوباره پیگیری‌های خود را برای برگزاری همایش ملی اعتدال شروع کنیم و سعی می‌کنیم در اولین فرصت این همایش با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

وی درباره وضعیت لایحه بیمه مشاوران خانواده نیز گفت: پیش‌نویس این لایحه را از طرف سازمان بهزیستی دریافت نکرده‌ایم البته نامه نگاریهای لازم در این زمینه انجام شده است.

مولاوردی در زمینه تدوین بسته جامع حمایتی زنان شاغل با هدف ایجاد توازن بین مسئولیت‌های اجتماعی و خانوادگی زنان اظهارکرد: این برنامه در دستور کار معاونت امور زنان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است؛ البته در حال حاضر درگیر تدوین برنامه ششم توسعه‌ هستیم و تلاش می‌کنیم مفاد لازم در زمینه مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی زنان را در برنامه ششم توسعه بگنجانیم که برای تحقق اولویت‌ها لازم است برنامه‌های مشخص و متعددی را به صورت احکام برنامه ششم پیشنهاد دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر