تالیف کتابی ویژه دانش آموزان با کمک نابغه فردیسی

نخبه کوچک فردیس در دیداری با نائب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی ، آمادگی خود برای تالیف کتابی باعنوان حقوق شهروندی ویژه دانش اموزان اعلام کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از  ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش البرز، سارینا بابایی که اکنون 10 سال دارد، می گوید: در دیدار خود با مسئولان تلاش خود را برای بهبود زندگی مردم و رساندن صدای آنان به گوش مسئولان به کار خواهد بست.
او حالا خود را نه تنها نماینده مردم شهرستان فردیس بلکه نماینده کوچک مردم ایران می داند و از استعدادی که خداوند به او ارزانی داشته برای رفاه حال مردم بهره می گیرد.
سارینا می گوید:بسیاری از مشکلاتی که در دوران بزرگسالی گریبانگیر جامعه می شود ناشی از ناآشنایی افرادبا حقوق شهروندی است که اگربتوانیم کتابی با عنوان حقوق شهروندی برای دانش اموزان تالیف کنیم و این کتاب توسط کارشناسان در مدارس آموزش داده شود بسیاری از مشکلات اجتماعی در آینده رخ نخواهد داد.
سارینا پیشگیری را بر درمان مقدم دانسته و راهکار او می تواند برای بسیاری ازمسئولان فرهنگی کشور راهگشا باشد.
نخبه کوچک فردیسی اگرچه به گفته خودش در میان وعده های بسیاری از مسئولان تنها مانده اما تمام تلاش خود را برای سربلندی مردم ایران زمین و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهد.
سارینا بابایی نخبه کوچک شهرستان فردیس نویسنده 24 جلد کتاب ، حافظ قران کریم به زبان انگلیسی ، حافظ اشعار بزرگان علم وادب ، کوچکترین عضو بنیاد نخبگان و مشاور افتخاری معاون وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری است .
سارینا متولد سال 1385 در کلاس پنجم دبستان حافظ فردیس مشغول به تحصیل است ،او در خانواده ای تحصیل کرده متولد شده و از همان اوان کودکی تفاوت بارزی با سایر کودکان هم سن وسال خودش داشت.
او برای اولین بار در ایران یک تست هوش برای تمام سنین طراحی کرده که در نوع خود بی نظیر است و تصمیم داردتا در اینده با ساخت کلیه مصنوعی خدمت بزرگی به بیماران کلیوی نماید.

/انتهای متن/

درج نظر