بیانیه مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی در واکنش به اعدام آیت الله النمر

مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی به اندیشمندان ملت های اسلامی و جهان هشدار می دهد: چنانچه واکنش درخور توجهی نسبت به این فاجعه نداشته باشند، مسیر برای کشته شدن و از بین رفتن حق جویان در سراسر عالم مانند شیخ زکزاکی باز خواهد شد و سفاکان وهابی و صهیونیست جرات پیدا میکنند تا در سکوت عالم اسلامی جنایات خود را ادامه دهند.

0

به گزارش به دخت – مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی در واکنش به اعدام آیت الله شیخ النمر بیانیه ای صادر کرده که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

برای چندمین بار متوالی، رژیم وهابی آل سعود فاجعه آفرید و امت اسلام و خصوصا شیعیان جهان را داغدار کرد.

وزارت کشور رژیم سفاک آل سعود روز شنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی این کشور را به همراه ۴۶ نفر دیگر اعدام کرده است.

رژیم خونخوار آل سعود که مدت هاست دستش به خون هزاران بی گناه از کودکان و زنان بی دفاع یمن تا حاجیان دشت منا آلوده است، علت این اعدام را حمایت این عالم مجاهد از تروریست اعلام کرده است.

پس از جنایت‏های هولناک رژیم اشغالگر قدس، این بار آل سعود به مثابه سلف صهیونیست‏ها، با آنها همدست شده و جنایات آنها را تکرار می کند.

مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت شهادت این عالم بزرگوار به ساحت مقدس ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقشان، حضرت آیت الله خامنه ای و جمیع مسلمانان و حق جویان جهان، این جنایت را محکوم کرده و از وزارت خارجه درخواست قطع ارتباط و تعطیلی سفارت رژیم منحوس عربستان را دارد.

همچنین این مجمع به اندیشمندان ملت های اسلامی و جهان هشدار می دهد: چنانچه واکنش درخور توجهی نسبت به این فاجعه نداشته باشند، مسیر برای کشته شدن و از بین رفتن حق جویان در سراسر عالم مانند شیخ زکزاکی باز خواهد شد و سفاکان وهابی و صهیونیست جرات پیدا میکنند تا در سکوت عالم اسلامی به جنایات خود ادامه دهند.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ

مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی

۱۲ دی ماه ۱۳۹۴

/انتهای متن/

درج نظر