بغض بانوي جودوکار ترکيد، “گناهم چيست؟”

بانوي ملي‎پوش سابق وزن 48- کيلوگرم تيم ملي جودوي جوانان معتقد است دست‎هايي در کار است که وي به پيکارهاي قهرماني آسيا اعزام نشود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا،الهام بهرامي با اشاره به اينکه در اردوي تيم ملي جوانان براي شرکت در بازي‎هاي قهرماني آسيا حضور ندارد، اظهار کرد: ابتدا به اردو دعوت شدم و اسمم در ليست بود اما روز بعد نامم را حذف کردند و خانم ميري نايب‎رئيس فدراسيون گفت که دعوت نشده‎ام.
وي با بيان اينکه سال گذشته بهترين بازيکن ليگ شدم و حتي اين خبر را اعلام کردند اما نمي‎دانم چرا حکم را به جودوکار ديگري دادند! ادامه داد: با تيم مقاومت تهران قهرمان ليگ برتر جودو شدم و امسال عنوان نخست وزن 48- پيکارهاي جوانان قهرماني کشور را کسب کردم و با اين حال به تيم ملي دعوت نشدم و الان نمي‎دانم به چه کسي پناه ببرم.
بهرامي با بيان اينکه پدر و مادرم به تهران رفته و با خانم ميري صحبت کرده‎اند، افزود: نايب‎رئيس فدراسيون گفته که شما حق نداريد به فدراسيون برويد اما به آقاي رستگار رئيس فدراسيون اين موضوع را گفتم و قرار شد تا 5 روز به بنده پاسخ دهند اما هنوز چيزي نگفته‎اند.
اين بانوي لرستاني که اشک از چشمانش سرازير شده بود، در ادامه گفت: به اميد اينکه بازهم به تيم ملي دعوت مي‎شوم و در پيکارهاي جوانان آسيا شرکت مي‎کنم، 3 ماه است که مرتب تمرين‎ها را ادامه مي‎دهم و اميدوارم به حقم برسم. نمي‎دانم جرمم چيست و فقط مي‎خواهم اين را بدانم به چه جرمي نبايد در تيم ملي باشم و گناهم چيست؟!
وي خاطرنشان کرد: 2 بار در رقابت‎هاي جوانان آسيا شرکت کرده‎ام، بار نخست در کشور چين و چون که اولين حضورم در آسيا بود، مقامي به‎دست نياوردم و بار دوم در هنگ‎کنگ که ششم شدم.
بهرامي در پايان گفت: پيکار‎هاي قهرماني آسيا از اواسط مهرماه در کشور تايلند شروع خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر