برگزاری پیش‌ همایش «بررسی تطبیقی آموزه‌های قرآنی با تفکر فمینیسم» در جامعه‌الزهرا(س)

پیش‌همایش «بررسی تطبیقی آموزه‌های قرآنی با تفکر فمینیسم» در راستای برگزاری همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از روابط عمومی و بین الملل، پیش‌همایش «بررسی تطبیقی آموزه‌های قرآنی با تفکر فمینیسم» در راستای برگزاری همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» به همت معاونت آموزشی تربیتی و با همکاری معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

این برنامه در راستای برگزاری همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» است و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «مصطفی کایدیان»، معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی اصفهان و دبیر اجرایی همایش و همچنین سرکار خانم دکتر «فریبا علاسوند»، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده از جمله سخنرانان این پیش‌همایش بودند.

پیش‌همایش «بررسی تطبیقی آموزه‌های قرآنی با تفکر فمینیسم» روز یکشنبه، ۲۶ آذرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در آمفی‌تئاتر طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

گفتنی است؛ همایش ملی «قرآن کریم؛ جامعیت و جهانی بودن» به همت جامعه المصطفی العالمیه(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) با همکاری جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار شد.

یکی از فعالیت‌های جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در راستای برگزاری این همایش، تشکیل کارگاه «شیوه نگارش مقالات علمی پژوهشی با تأکید بر ملاحظات داوری در ارزیابی مقالات» از سوی گروه علمی آموزشی تفسیر و علوم قرآن بود.

/انتهای متن/

درج نظر