برگزاری نشست ملی سمن‌های زنان در نیمه دوم امسال

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه نشست ملی سمن‌های فعال در حوزه امور زنان و خانواده نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود، گفت: قصد داریم در این نشست فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، نقشه راه برای ادامه همکاری‌ها به منظور مصرف بهینه منابع و اثربخشی بهتر برنامه‌ها در حوزه زنان آماده کنیم.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، اطهره نژادی درباره علت تاخیر در برگزاری نشست ملی سمن‌های فعال در حوزه امور زنان و خانواده اظهارکرد: با توجه به آنکه تسهیل‌گرانی از استان‌های مختلف با ما همکاری کرده‌اند، قرار شد پس از پایان ماه مبارک رمضان جلسات ارزیابی نشست‌های منطقه‌ای آموزش همکاری تخصصی شبکه‌ای بین دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد زنان را برگزار کنیم.

اطهره نژادی

وی در ادامه گفت: نشست‌های منطقه‌ای آموزش همکاری تخصصی شبکه‌ای بین دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد زنان را در نقاط مختلف کشور برگزار کردیم. این دوره‌ها با هدف آموزش همکاری‌های شبکه‌ای برای استفاده بهینه از منابع و امکانات برگزار شد. با توجه به اینکه سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است، این نشست‌ها می تواند در انجام امور با کمترین هزینه با بیشترین اثربخشی کمک کند.

نژادی در پایان با بیان اینکه جمع‌بندی نتایج نشست‌های قبلی و ترسیم نقشه راه برای برگزاری نشست ملی ضروری است، اظهارکرد: لازم است برای ارزیابی نشست‌ها، دولت (معاونت امور زنان و خانواده)، تسهیلگران(مدرسان کارگاه‌های آموزشی نشست‌های منطقه‌ای) و جامعه مدنی (شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی) حضور یابند و فرایند انجام کار، محتوای آموزشی و شیوه اجرایی کار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر