برگزاری نخستین جلسه کمیسیون تولید و توزیع مد و لباس با حضور 21 اتحادیه و صنف

0

نخستین جلسه کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس با حضور 21 اتحادیه و صنف در اواخر شهریور برگزار می‌شود.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک و علیرضا سلمانی مشاور معاون فرهنگی اتاق اصناف ایران به‌عنوان نایب‌رئیس و دبیر کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منصوب شدند.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و رئیس کمیسیون تولید و توزیع کارگروه مد و لباس با صدور این احکام بر ضرورت گسترش حوزه و فعالیت‌های کمیسیون و برگزاری منظم نشست‌های کارگروه تأکید کرد.

به گفته سلمانی دبیر این کمیسیون، اولین جلسه کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) اواخر شهریور با حضور 21 اتحادیه و صنف تشکیل خواهد شد که تعیین چشم‌انداز، اهداف، راهبردها و برنامه‌های تولیدی و توزیعی نظام ساماندهی مد و لباس، شناسایی مشکلات حوزه‌های تولید و توزیع پوشاک و صنایع مرتبط، برنامه‌ریزی برای تعامل فعال با دستگاه‌ها، نهادها و اتحادیه‌های مرتبط و تسهیل در روند تولید، توزیع و اشاعه الگوهای اسلامی ایرانی، برقراری ارتباط با متخصصان و کارشناسان، ایجاد زمینه‌های جذب و مشارکت فعال تولید و توزیع پوشاک بر اساس الگوهای موردنظر کارگروه بخشی از وظایف این کمیسیون است.

اعضای این کمیسیون مرکب از رئیس اتاق اصناف ایران (رئیس کمیسیون)، نماینده تام‌الاختیار شرکت گمرک جمهوری اسلامی ایران، رؤسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی و صنعتی پوشاک و نساجی هستند.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و عضو اصلی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به استناد آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس و بند ماده 4 آیین‌نامه داخلی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تیرماه سال جاری با صدور حکمی از سوی حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، به مدت سه سال به‌عنوان رییس کمیسیون تولید و توزیع (صنف، صنعت و بازار) این کارگروه منصوب شد.

/انتهای متن/

درج نظر