برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان در فرهنگسرای کوکب

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه بانوان در فرهنگسرای کوکب خبر داد.

0
به گزارش به دخت به نقل از فارس، مجید رفیعی، با اشاره به فعالیت ویژه بانوان فرهنگسرای کوکب در ایام تابستان، اظهار کرد: این فرهنگسرا در دوره تابستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نونهالان نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزش تئاتر مخصوص رده‌های سنی هفت تا 14 سال و آموزش زبان انگلیسی و طراحی اقدام کرده است.

وی دیگر برنامه‌های هنری این فرهنگسرا را شامل برگزاری دوره‌ آموزش ساخت سفال، دوره آموزشی خیاطی، پته دوزی، سرمه دوزی، گلیم بافی و… عنوان کرد و افزود: اتاق ویژه کودک از امکانات و برنامه‌های ویژه این فرهنگسرا است که نه تنها با استقبال والدین مواجه شده بلکه نکات آموزشی و مفرح مفیدی را برای اموزش به کودکان برنامه ریزی و در دستور کار قرار داده‌اند.

رفیعی بیان کرد: دوره‌های آموزش بافتنی با میل و قلاب، بافت فرش و پخت انواع شیرینی نیز از دوره‌هایی‌ است که با استقبال متقاضیان روبرو شده و دوره جدید آن به زودی برگزار می‌شود.

وی دوره آموزشی مهارت‌های زندگی و فرزند پروری را از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای کوکب عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در راستای تحکیم بخشیدن هرچه بیشتر به نهاد خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: بانوان برای ثبت نام در دوره‌ها می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به آدرس بلوار شهید صدوقی، خیابان کوکب، جنب بوستان کوکب، فرهنگسرای کوکب مراجعه و یا با شماره تلفن 32938008 تماس حاصل کنند.

/انتهای متن/

درج نظر