برپایی نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار البرز گفت: نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) از شنبه 27 فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته در شهرستان البرز برپا می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از  فارس، فریده ملکی امروز  در شهرستان البرز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: جشن میلاد کوثر نخستین برنامه‌ای است که مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز قرار دارد که پنجشنبه 27 فروردین ماه در ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ارتباط صمیمانه‌ای که میان امور بانوان و خانواده فرمانداری البرز با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز وجود دارد، انتظار می‌رود جشن میلاد کوثر با استقبال بالا و کیفیت مطلوب برگزار شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار البرز با اشاره به برگزاری جشن میلاد کوثر در سالن یادگار امام شهر الوند واقع در بلوار معلم بیان کرد: علاوه بر قشرهای مختلف مردم از بانوان شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز دعوت می‌شود.

ملکی ادامه داد: با توجه به نیاز عموم مردم به فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط با موضوع سیره زندگی حضرت زهرا (س)، لازم است با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز برای حضور بانوان شاغل در ادارات در جشن میلاد کوثر اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسئول از برپایی نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) از شنبه 27 فروردین ماه سال جاری به مدت یک هفته در سالن یادگار امام شهر الوند خبر داد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار البرز برپایی نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار را یکی دیگر از برنامه‌های طراحی شده به صورت متمرکز در شهر الوند در ایام ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه طاهره (س) دانست و تصریح کرد: این نمایشگاه با محوریت بررسی شخصیت بانوی اسلام بر اساس آموزه‌های اخلاقی و دینی، همراه با برنامه‌های جذاب طراحی شده است.

ملکی با اشاره به شرکت دستگاه‌های اجرایی مختلف در حوزه‌های گوناگون نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار عنوان کرد: این نمایشگاه دارای غرفه‌های متعددی است که برای حضور و فعالیت برجسته‌تر ادارات و سازمان‌های مختلف در کنار یکدیگر طراحی شده است.

این مسئول یادآور شد: چگونگی و اندازه و مکان هر یک از غرفه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز به مسئولان آن اطلاع داده شده است تا با آمادگی بهتری برای شرکت در نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار برنامه‌ریزی کنند.

ملکی مطرح کرد: امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز می‌تواند از خانواده‌ها برای شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های نمایشگاه نقش و جایگاه زن در توسعه پایدار و جشن میلاد کوثر دعوت کند.

این مسئول تأکید کرد: خانواده‌ها و بانوان شهرستان البرز می‌توانند با حضور در نمایشگاه یاد شده و جشن میلاد کوثر، ضمن بهره‌مندی از یک برنامه شاد، از مطالب مفید و ارزشمند ارائه شده در آن استفاده کنند.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار البرز با اشاره به اهمیت ارتقای سطح دانش و اطلاعات بانوان و خانواده‌های ایرانی از الگوی مناسب خانواده ایرانی اسلامی اظهار کرد: شرکت در برنامه‌های طراحی شده همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) این امکان را به افراد می‌دهد تا با مطالب ارزنده‌ای آشنا شوند.

ملکی بیان کرد: انتظار می‌رود بانوان و خانواده‌های شهرستان البرز با حضور اثرگذار خود در این مراسم‌ها، زمینه ارتقاء و توسعه فرهنگی جامعه را فراهم کنند.

/انتهای متن/

درج نظر