برنامه ریزی لازم برای گذران اوقات فراغت بانوان خوزستانی شده است

مدیركل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: این مجموعه از یك ماه گذشته برنامه ریزی های خود را برای پر كردن اوقات فراغت بانوان استان در ایام تابستان آغاز كرده است.

0

الهه موالی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: متاسفانه در شهرهای ما كمبودهای فراوانی در زمینه مراكز تفریحی متناسب با شرایط آب و هوایی استان وجود دارد. این مسئله در هر دو بخش بانوان و آقایان پررنگ است.

وی افزود: پارك بانوان اهواز تنها یك چهارم از نیازهای این شهر در راستای پر كردن اوقات فراغت بانوان را تامین می كند و در این زمان نیازمند احداث پارك های بانوان در هر منطقه از شهر هستیم.

مدیر كل امور بانوان استانداری خوزستان با اشاره به ساخت ۱۷ پارك مخصوص بانوان در سایر شهرهای استان گفت: متاسفانه زیر ساخت های لازم برای احداث اینگونه پارك ها در شهرها وجود ندارد و احداث این مكان ها احتیاج به زمان طولانی دارد.
 
وی اظهار كرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز باید هر چه سریعتر نسبت به بهره برداری از این پارك اقدام كنند. زیرا تنها مسائل جزیی و بسیار كوچك مانع استفاده از این مكان هستند.

مدیر كل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: كارگروه اوقات فراغت این مجموعه از یك ماه گذشته برنامه ریزی های خود را برای پر كردن اوقات فراغت بانوان استان در ایام تابستان آغاز كرده و در چند روز آینده نیز نتایج این برنامه ریزی ها اعلام خواهد شد.    

/انتهای متن/

درج نظر