بررسی وضعیت فوتبال بانوان با حضور رئیس فدراسیون

نشست رئیس و مشاور فدراسیون فوتبال با اعضای کمیته بانوان بعد از ظهر امروز برگزار و درباره برنامه های کمیته بانوان، مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال بانوان بحث و بررسی شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، این نشست که با حضور مهدی تاج-رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت-مشاور حوزه ریاست و مدیر تیم های ملی، الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، نادره درودیان، مهدیه محمدخانی، المیرا ثمینی پور، شیرین نصیری، گلاره ناظمی، فاطمه فهیمی و سمیه دهقانیان برگزار شد، اعضا به بررسی برنامه های کمیته بانوان و فعالیتهای پیش رو پرداختند.


الهه عرب عامری-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان درباره این نشست گفت: با حضور رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص برنامه های کمیته بانوان، مسابقات لیگ برتر فوتبال و فوتسال، برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال، استعدادیابی و برگزاری فستیوال ها، آمار کامل در خصوص وضعیت داوران و فعالیت های مربوطه به داوران، برنامه های اردوهای تدارکاتی برون مرزی و اجرای برنامه های مختلف در روند رو به رشد فوتبال و فوتسال بانوان صحبت کردیم.
وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به مشکلات تیم های فوتبال در مسابقات لیگ، قرار شد تا در نشستی که با مسئولین باشگاهها برگزار می شود، راهکارهای مناسبی برای راه اندازی و ادامه فعالیت تیم ها مطرح و به مرحله اجرا برسانیم.
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در پایان گفت: دیدگاه کل مجموعه فدراسیون آرام سازی فضای فوتبال و فوتسال کشور در بخش های مختلف و بخش بانوان بوده تا با برنامه و قدم به قدم پیش رفتن، برای رشد و موفقیت تیم های ملی و بخش های مختلف فوتبال و فوتسال و با اجرای سیستمی هوشمند بتوانیم راه را هموارتر کنیم.

/انتهای متن/

درج نظر