بد صحبت کردن زوجین سبب دوری ملائک از خانه

مداح پیشکسوت کشور گفت: در زمانی که زوجین با یکدیگر بد صحبت می‌کنند فرشتگان از آن خانه دور می‌شوند.

0
یدالله بهتاش رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان عصر دیروز در سومین همایش خانواده ذاکرین اهل بیت(ع) در حسینیه شهدای بسیج مجمع ادبي مذهبي ياس كبود با اشاره به علت مشکلات در خانواده های امروزی اظهار داشت : بی حوصلگی و بداخلاقی و همچنین عصبانی بودن در محیط منزل سبب خارج شدن فرشتگان از آن محل و آمدن شیاطین شده و همین امر سبب بروز مشکلات متعدد در محیط خانه می شود.
 
وی با اشاره به فضيلت خواندن حدیث کساء گفت : حدیث کساء را در منزل زیاد بخوانید زیرا که تلاوت آن سبب زیاد شدن رحمت و برکت در خانه شده و محیط خانواده را از شیطان و اشرار دور نگه می دارد.
 
بهتاش افزود: نماز اول وقت را به هیچ عنوان به تاخیر نیندازید زیرا بنا بر فرمایش حضرت رسول(ص) محبوب ترین اعمال نزد خدا نماز اول وقت است .
 
وی تلاوت قرآن در منزل مایه ي آرامش عنوان كرد و افزود:در محیط خانه قرآن زیاد بخوانید زیرا که قرآن مایه ي آرامش و نورانیت قلب و دل گشته و فرشتگان خدا را با قرائت این کتاب نورانی به منزلمان دعوت می کنیم .
 
بهتاش ادامه داد: در منزل هیچ چیز نجس اعم از مشروب و یا الات قمار را نگه ندارید زیرا با نگه داشتن این اقلام نجس باعث دوری رحمت و برکت و همچنین فرشتگان می شود.
 
وی با اشاره به ارام صحبت کردن زوجین اضافه کرد : در محیط منزل مودبان و ارام با یکدیگر صحبت کرده و همچنین از گفتن دروغ نسبت به هم ،تهمت و غیبت شدیدا جلوگیری کنید زیرا که سبب از بین رفتن ارامش و برکت و همچنین دور شدن ملائک مقرب درگاه خداوند متعال می شود.
 
مداح اهل بيت(ع) عنوان کرد : طهارت چشم و گوش باید در خانه و محیط های فامیلی حفظ شود و توجه كنيم كه پسر خاله و دختر خاله هیچ محرمیتی با يكديگر ندارند.
 
یدالله بهتاش اظهار کرد: هنگام ورود به منزل سلام كرده و در محیط منزل زياد صلوات بفرستید زیرا که این دو عمل سبب باز شدن در رحمت خداوند به محیط منزل و دور شدن شیاطین از اطراف آن می شود.  
/انتهای متن/
درج نظر