بانک اطلاعاتی بانوان استان اردبیل ایجاد می شود

باهدف شناسایی استعدادها و شایستگی های بانوان و تقویت جایگاه آنان در برنامه ششم توسعه سامانه بانک اطلاعاتی بانوان دراستان اردبیل ایجاد می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از اطلاعات، ناصرنصیری معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل درنشست کارگروه تخصصی بانوان دراستانداری اردبیل با بیان این مطلب افزود:دولت تدبیروامید به منظور توجه بیشتر به قشر بانوان ؛ ایجاد بانک اطلاعاتی را در اولویت قرار داده و مطابق آن شایستگی بانوان درزمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، بهداشت و ورزش و سایر اطلاعات مفیدی که انسجام و تعامل بیشتر بانوان را به دنبال داشته باشد درسامانه ثبت و جمع آوری می شود.
وی اظهار داشت: درصورت نبود بانک اطلاعاتی ونداشتن شناخت کافی از توانمندی‌های بانوان نمی‌توان برنامه‌های حوزه بانوان را با موفقیت به اجرا گذاشت. وی ادامه داد: توجه به جایگاه بانوان و استفاده از توانمندی‌های آنان درعرصه های مدیریتی و حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی باعث افزایش بهره وری بانوان در دولت تدبیروامید شده است. فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل نیزدر این نشست گفت: برگزاری کارگروه‌های‌آموزشی، فرهنگی ورزشی و آسیب های اجتماعی، برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی بانوان استان، تشکیل کارگروه حمایتی کنوانسیون حقوق کودک از جمله برنامه های اجرا شده است
وی گفت: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی به زنان بی سرپرست و بدسرپرست ازطریق صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

/انتهای متن/

درج نظر