بانوی ناشنوای دو و میدانی اردبیل در فهرست منتخبان آسیا – اقیانوسیه

مریم عبدی فرد بانوی ناشنوای دو و میدانی اردبیل در فهرست منتخبان معرفی برترین ورزشکاران ناشنوای سال 2016 آسیا – اقیانوسیه قرار گرفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مریم عبدی فرد به همراه یک ورزشکار دیگر ایرانی در فهرست منتخبان معرفی برترین ورزشکاران ناشنوای سال 2016 آسیا – اقیانوسیه قرار گرفتند.
با اعلام رسمی کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه APDSC ، فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشورمان تنها فدراسیون این منطقه است که موفق شد مراحل معرفی یک ورزشکار زن و یک ورزشکار مرد برتر سال 2016 را انجام داده و به موقع اقدام کند.
در این زمنیه مریم عبدی فرد دونده بانوی ناشنوای اردبیل و حسین دریکوند در رشته کشتی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران در لیست 20 نفره (11 نفر آقا و 9 نفر خانم) نامزدهای ورزشکاران برتر از 14 کشور عضو ICSD هستند.
بخشی از ملاک های اعلام شده توسط ICSD برای معرفی نامزدها موفقیت ورزشی شاخص در سال 2016 و همچنین داشتن شماره شناسایی ICSD ID می باشد.
گفتنی است انتخاب ورزشکاران برتر ناشنوایان هر سال توسط ICSD انجام شده و بر اساس ضوابط جاری این نهاد بین المللی تعدادی از ورزشکاران برتر انتخاب و توسط مسوولان ICSD به آنها جوایزی تعلق می گیرد.

/انتهای متن/

درج نظر