بانوان سانداکار کشورمان فيناليست شدند

بانوان سانداکار تيم ملي ووشوي ايران با غلبه بر حريفان خود به ديدار پاياني مسابقات قهرماني جهان راه يافتند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت هاي ووشوي قهرماني جهان در اندونزي، صديقه دريايي، شهربانو منصوريان و مريم هاشمي جواز حضور در ديدار فينال رقابت هاي بخش سانداي بانوان را کسب کردند.
در مرحله نيمه نهايي وزن 60 کيلوگرم، صديقه دريايي برابر تان گوين از ويتنام قرار گرفت و در 2 راند متوالي پيروز شد تا راهي فينال شود. وي در ديدار نهايي عصر چهارشنبه به مصاف مريا مانالو از کشور ميزبان مي رود.
دريايي پيش از اين و پس از استراحت در دور نخست، سانداکاري از پرو را شکست داده بود.
در مرحله نيمه نهايي وزن 65 کيلوگرم، شهربانو منصوريان در 2 راند متوالي بر دلپين استامبولي از فرانسه غلبه کرد و به فينال رسيد تا براي کسب مدال طلا با هرگي باکيدان از فيليپين مبارزه کند.
منصوريان پس استراحت در دور نخست بر نماينده ويتنام چيره شده بود.
در مرحله نيمه نهايي وزن 70 کيلوگرم، مريم هاشمي با نمايشي خيره کننده مقابل کريستينا استانکو از روماني پيروز شد تا او نيز فيناليست شود و براي کسب مدال طلا به مصاف حريفي از جمهوري چک برود. وي پس از استراحت در دور نخست برابر حريفي از قزاقستان پيروز شده بود.
دست عباسي از مدال جهاني کوتاه ماند
در وزن 85 کيلوگرم بخش سانداي مردان، امير فضلي پس از استراحت در دور نخست در مرحله يک چهارم نهايي به مصاف ارسلان بکتميروف نماينده نامدار روسسيه رفت و در مبارزه اي ديدني پيروز شد و به نيمه نهايي رسيد. فضلي صبح فردا در نيمه نهايي با حريفي از انگليس مصاف مي دهد.
در وزن 90 کيلوگرم، حميد رضا قلي پور پس از استراحت در دور نخست به راحتي و با استفاده از فنون مختلف بر پتراندوس از جمهوري چک چيره شد وبه نيمه نهايي رسيد تا صبح فردا با لارسون از سوئد مباره کند.

اما در وزن 75 کيلوگرم سجاد عباسي که پيش از اين حريفي از برمودا را شکست داده بود در مرحله يک چهارم نهايي برابر حريف قدرتمندي از چين با وجود تلاش فراوان شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

/انتهای متن/

درج نظر