بانوان ایران و مالزی تفاهمنامه توسعه همکاریهای تجاری امضا کردند

تفاهمنامه همکاری بین دبیرخانه نشست تجاری زنان ایران و مالزی ( IMWBF) و اتحادیه شبکه زنان کارآفرین مالزی ( WENA) به منظور گسترش فعالیتها و همکاریهای تجاری و بررسی فرصتهای سرمایه گذاری به امضا رسید.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا، این تفاهمنامه شامگاه دوشنبه در کوالالامپور توسط الهه امینی دبیر ایرانی نشست یاد شده و خانم نادیرا یوسف رییس اتحادیه شبکه زنان کارآفرین مالزی به امضا رسید.
امینی دبیر ایرانی برگزاری نشست در سخنانی اظهار کرد: به کارگیری همه توان بالقوه برای افزایش سطح روابط تجاری دو کشور مسلمان نیازمند حضور فعال زنان است.
وی ضمن دعوت از اعضای اتحادیه زنان کارآفرین مالزی برای بازدید از ایران، از نقش مثبت و سازنده این اتحادیه در توانمندسازی اقتصادی زنان مالزی قدردانی کرد و بر لزوم گسترش همکاری‌ها و مراودات نزدیک میان بانوان بازرگان و کارآفرین دو کشور دوست و مسلمان تاکید کرد .
همچنین خانم نادیرا یوسف رییس اتحادیه شبکه زنان کارآفرین مالزی، ضمن استقبال از افزایش سطح تجاری میان زنان دو کشور اضافه کرد، برای حضور در بازار بزرگ و متفاوت ایران، نیازمند همکاری‌ها و امضای تفاهمنامه‌هایی است تا بتوان با افراد فعال و رسمی آشنایی پیدا کرد.
نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران و مالزی برای زنان بازرگان و کارآفرین دو کشور قرار است در آبان ماه پیش رو درتهران برگزار شود.
علاوه براین، محمد حافظ حکمی رییس دبیرخانه غیردولتی فرصت‌های تجاری و نمایشگاهی ایران و مالزی هم در این نشست، با تاکید بر لزوم گسترش تعاملات تجاری زنان کارآفرین مسلمان، گفت:‌ زمینه‌ فعالیت های بسیار زیادی برای زنان کارآفرین و مسلمان ایران و مالزی وجود دارد و همکاری دبیرخانه نشست تجاری زنان ایران و مالزی و اتحادیه شبکه زنان کارآفرین مالزی می‌تواند الگویی برای زنان دیگر کشورهای اسلامی نیز باشد.
نشست تجاری زنان ایران و مالزی اول و دوم نوامبر امسال برابر با 10 و 11 آبان در تهران برگزار خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر