ایوانکا ترامپ با 4.5 میلیون فالوئر در توئیتر و اینستاگرام

ایوانکا ترامپ در اینستاگرام با نزدیک به دو میلیون و در توییتر با حدود دو و نیم میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) حضور قابل ‌توجهی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

0
به گزارش به دخت به نقل از سرویس وبگردی سیتنا، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا و مشاور اوست که از سوی رسانه‌ها القاب مختلف گرفته است: “قدرت خموش پشت صحنه تاج و تخت”، “نیمه بهتر پدر” و “بانوی اول واقعی آمریکا”.

او مشهورترین فرزند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و تنها دختر او از ازدواج اولش است. در کارزار انتخاباتی پدر، او بود که با سخنرانی ‌در مورد لزوم برابری دستمزد زنان، مرخصی زایمان و سیستم نگهداری کودکان سعی داشت حمایت زنان را بدست آورد و پا به پای پدر به سفرهای انتخاباتی می‌رفت.

ایوانکا ترامپ با 4.5 میلیون فالوئر در توئیتر و اینستاگرام

ایوانکا ترامپ ۳۵ سال دارد؛ تحصیل‌کرده، شاغل، متأهل و مادر سه فرزند. او و دو برادرش جونیور و اریک، حاصل ازدواج دونالد ترامپ با ایوانا ترامپ، مدل و ورزشکار اهل جمهوری چک هستند.

ایوانکا به تنهایی مدیر اجرایی بخش توسعه و مالکیت در مؤسسه ترامپ و هتل‌های زنجیره‌ای آن است. او چندین سال به عنوان مدل هم فعالیت داشته که به گفته پدرش “پول خوبی هم از این کار بدست آورد.” ایوانکا همچنین مالک وبسایتی است که از جمله لباس و زینت‌آلات برای فروش عرضه می‌کند. ارزش این وبسایت ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

 

 

ایوانکا در اینستاگرام با نزدیک به دو میلیون و در توییتر با حدود دو و نیم میلیون دنبال‌کننده (فالوئر) حضور قابل ‌توجهی نیز در شبکه‌های اجتماعی دارد. البته این حضور کمتر رنگ و بوی سیاسی دارد و بیشتر در جهت فعالیت‌های تجاری وبسایتش در زمینه مد است. او مجموعه جدید کفش و لباسش را به هواداران عرضه می‌کند یا با گذاشتن عکس‌های خانوادگی از فرزندان و همسرش گوشه‌ای از زندگی معمولی خود را به نمایش می‌گذارد.

/انتهای متن/

درج نظر