این هشدار واقعی است!

روز پنج شنبه مصاحبه ای اقتباسی در سایت به دخت منتشر شد با عنوان”هرج ومرج حنسی در راه است”. این یادداشت پاسخی است به آن مصاحبه و هشداریست برای ابتذالی که در راه است در قالب مقابله با هرج و مرج جنسی .

0

انوشه میرمرعشی/

به تازگی اندیشکده «ودرو ویلسون» از نقشه ای جدید برای براندازی نظام جمهوری اسلامی رونمایی کرده است که «انقلاب جنسی برای براندازی» نام دارد. این اندیشکده آمریکایی که سابقه طولانی در اجرای پروژه های نفوذ و براندازی در کشورهای آمریکای لاتین دارد،؛ دارای اعضایی است که تعدادی از آنها از مشاوران مهم رئیس جمهور ایالت متحده هستند.

نقشه جدید آنها گسترش ابتذال جنسی و در نهایت وقوع هرج و مرج جنسی واقعی برای سست کردن بنیان خانواده در ایران اسلامی است؛ حرکتی که ایرانیان را از تفکر در علم و دانش، معنویت و اخلاق، دغدغه مند بودن برای کل جهان اسلام و… به افرادی لذتجو و بی اخلاق در روابط جنسی بدل کند.

البته باید این مطلب را در نظر داشت که دشمنان اسلام در غرب سال هاست که با تمام وجود به دنبال نابود کردن بنیان خانواده و گسترش فساد در ایران اسلامی بوده اند. اما واقعیت این است که آنها از روش هایی که تا به حال استفاده کرده اند، نتیجه ی لازم را به دست نیاورده اند.

پس دشمنان به دنبال اجرای نقشه جدیدی هستند؛ نقشه ای که قرار است جماعتی از روان شناسان اومانیست وطنی (افرادی با تفکر انسان محور به جای خدامحور) شروع کننده ی اجرایش باشند؛ روانشناسانی که هشدار می دهند “هرج و مرج جنسی در راه است” و باید برای مقابله با آن از تجربه اروپایی ها! استفاده کنیم. حتی برخی از آنها مثلا می خواهند ژست ضدآمریکایی هم بگیرند و علیه روش خویشتنداریِ اجرا شده در زمان جرج بوش در آمریکا برای کنترل بحران روابط جنسی! موضع می گیرند.

جالب است که این روان شناسان اومانیست به شیوه سازمان مجاهدین خلقی های سال 54 شمسی و کاملا غیر مستقیم، اسلام و مکتب تشیع را برای حل این بحران، ناکارآمد معرفی می کنند. یعنی هشدارهای روحانیت معظم و مبلغان و متدینین را در وقوع بلوغ زودرس به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی در خانواده ها، غیر کارشناسی معرفی کرده و آنان را دلسوز جامعه نمی دانند.

 

سال هاست که بزرگان دینی برای بحران ایجاد شده در یک دهه ی اخیر در مسئله رفتارهای جنسی که برآمده از شبیخون فرهنگی دشمنان است، هشدار داده، راهکار ارائه کرده و دست به تولیدات پژوهشی و حتی فرهنگی زده اند. اما متاسفانه رسانه های دیداری و شنیداری رسمی کشور – جز در مواردی اندک- با عدم توجه نسبت به راهکارهای بزرگان دین نه تنها گامی در جهت مقابله با تهاجم دشمن برنمی دارند و خنثی عمل می کنند که گاهی خود کاملا در همان مسیر قدم بر می دارند.

یادمان نرود که رهبر انقلاب بارها در سخنرانی ها نسبت به تقویت بنیان خانواده، ازدواج به موقع و در سن مناسب، اصلاح دیدگاه های غلط در زمینه نقش زن و مرد در خانواده و جامعه، ایجاد نهضت فراگیر ملی برای ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان، و… صحبت کرده اند. اما متاسفانه برخی از دولتمردان ما متوجه نیستند که «ممنوعیت نشر برنامه های مخل ارزشهای خانواده[1]» اصل است و باید جلوی ساخت و اکران فیلم های ضد خانواده، با موضوعات خیانت محور و مروج ابتذال را گرفت.

ظاهرا این مسئولین نمی فهمند که «ترویج ارزش های متعالی و سنت های پسندیده در ازدواج و خانواده» و در مقابل «مبارزه با اشرافیت و تجمل گرایی و مظاهر فرهنگ غرب» راه مقابله با بحران جنسی ایجاد شده است؛ نه گوش دل سپردن به مواضع جماعتی که نسخه استفاده از تجربه اروپایی های اومانیست را برای ما می پیچند…

 

[1] -برای اطلاع بیشتر به ابلاغ سیاستهای کلی خانواده از سوی رهبر معظم انقلاب در تاریخ شنبه 13 شهریور 95 مراجعه شود.

/انتهای متن/

درج نظر